
Hallo,
ik had een vraagje ivm een probleem bij mij thuis. Het zit namelijk zo :
ik ben reeds een tijd klant bij FullAdsl ( ook wel bekend onder SignPost ) en sinds een tijdje valt mijn verbinding veel weg.
Als ik naar mijn router menu ga kijken, krijg ik het volgende in de systeemlog :
Code: Selecteer alles
zondag 7 januari 2007 22:25:55 ADSL Signal Lost! Trying to connect again...
zondag 7 januari 2007 22:25:55 Connection is broken
zondag 7 januari 2007 22:25:55 PPPOA start to hang-up

In de 2 jaar dat ik klant ben, heb ik dit nooit dit soort problemen meegemaakt... Meestal stabiliseert dit na een tijdje, soms ook niet. Raar is ook dat het op compleet willekeurige momenten doorheen de dag kan gebeuren.

Specs :
EM4114 - 802.11g 54 Mbps( ingebouwde ADSL Modem )
Status rechtstreeks uit de router gekopieerd :
Firmware version : 3.9.25
Line Type : Fast Mode
Line Coding : ANSI T1.413 mode
Line Status : Showtime
ADSL Link Time : 00:00:28
Item / DownStream / UpStream
Channel Bit Rate(Kbps) / 4640 / 512
Relative Capacity Occupation(%) / 75 / 52
Noise Margin(dB) / 13.5 / 24.0
Output Power(dBm) / 20.0 / 12.0
Attenuation(dB) / 22.5 / 14.0
Kan ik hier iets aan doen of moet ik me er gewoon bij neerleggen?

Alvast bedankt
