Buzzer, de macht van je mening

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik denk dat de mensen op Userbase graag hun mening geven over de producten en diensten waar ze mee in aanraking komen, daarvoor is er trouwens dit forum :wink:
Eigenlijk zijn we dus allemaal een beetje Buzzers!
Als je graag nieuwe producten of diensten zou willen uitproberen, dan kan je je inschrijven op deze website http://www.buzzer.nl (ook voor meer informatie).
Als Buzzer word je uitgenodigd om deel te nemen aan campagnes, je krijgt dan producten thuis gestuurd om te testen en dan kan je er je mening over geven op de website en natuurlijk je mening ook delen met de mensen in je omgeving.

Ik heb me zelf pas ingeschreven op de website en kijk uit naar men eerste Buzzer campagnes :-D
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

"De macht van je mening" is wel een mooie verdraaiing van waar het om gaat. De bedoeling van Buzzer is bedrijven toe te laten via een uitgezocht doelpubliek een nieuw product in de markt te plaatsen en er mond-aan-mond reclame rond te maken.

Het lijkt me wel een manier om nieuwe dingen uit te testen, en inherent aan het concept is dat dat dingen zouden moeten zijn waar ik enthousiast over ben (aangezien het de bedoeling is dat ik er anderen - op een positieve manier natuurlijk - over vertel).
Praetorian
Premium Member
Premium Member

het uiteindelijke doel van buzzer is om dingen goedkoop aan de man te brengen. Nl. mond-op-mondreclame is de meest effectieve. Hiervoor moet je geen peperdure reclamecampagnes betalen en krijg je toch een zekere graad van marktpenetratie.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Die dingen kunnen wel waar zijn, maar uiteindelijk is het toch beter een product te kopen waarvan je weet dat er mensen die je kent het getest hebben en het goed vinden, dan dat je een product gaat kopen omdat de reclame zegt dat het goed is.

En buiten waar het uiteindelijk rond draait, is het voor de mensen die er aan meewerken toch een leuke ervaring :wink:
Het lijkt me wel een manier om nieuwe dingen uit te testen, en inherent aan het concept is dat dat dingen zouden moeten zijn waar ik enthousiast over ben (aangezien het de bedoeling is dat ik er anderen - op een positieve manier natuurlijk - over vertel).
Je kan op voorhand aangeven wat voor soort producten uw interesse hebben, en wanneer er buzzer-acties komen kan je kiezen of je er aan mee wil doen of niet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”