wanneer je rechts klikt op een snelkoppeling kan je selecteren met welk programma moet geopend worden.
na het klikken op "openen met" verschijnt er een lijst met welke programma's je de file al geassocieerd hebt in het verleden
beneden kan je klikken op "programma kiezen" om eventueel nog een ander programma te gebruiken
kan men de verwijzingen die men ooit heeft gemaakt maar eigenlijk niet de juiste zijn verwijderen uit die bovenste lijst ????
ik probeer dat te doen via mapopties en bestandstypen maar vind er de "historiek" van de de associaties niet terug
dank bij voorbaat
file associatie
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Helaas ...
Wordt geen historiek of "vorige instelling" bijgehouden naar mijn weten. Weet je niet meer hoe je het moest instellen voor een ander programma? Over welke extensie ging het?
Wordt geen historiek of "vorige instelling" bijgehouden naar mijn weten. Weet je niet meer hoe je het moest instellen voor een ander programma? Over welke extensie ging het?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 11 keer
het programma werkt , da is niet het probleem
ik wil gewoon gewoon die onnodige (niet werkende) linken in dat lijstje verwijderen in dit geval dus ALD_CL32 en Sonic MyDVD.
da is mij , dacht ik , vroeger al gelukt maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan
ik wil gewoon gewoon die onnodige (niet werkende) linken in dat lijstje verwijderen in dit geval dus ALD_CL32 en Sonic MyDVD.
da is mij , dacht ik , vroeger al gelukt maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan
- Bijlagen
-
- cdi.JPG
- (10.58 KiB) 81 keer gedownload
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Zeker van dat het een .cdi-bestand is?
Je zal zien dat die OpenWithList bij die extensies met een plusje voor wél aanwezig is.
Anders moet je eens naar ".cdi" zoeken en kijken of je bij een programma-registratie zoiest ziet staan?
Je zal zien dat die OpenWithList bij die extensies met een plusje voor wél aanwezig is.
Anders moet je eens naar ".cdi" zoeken en kijken of je bij een programma-registratie zoiest ziet staan?
-
- Pro Member
voor zover ik kan zien is het een cdi-bestand
en inderdaad , ik heb da bekeken ,als er een plusje voor staat heb je die OpenWithList (ni dak daar aan twijfelde...)
ik heb ze ne keer allemaal open gedaan waar dat een plus voor staat , en da zijn er veel , maar nergens de combinatie van de drie programma's die in die lijst staan terug gevonden
ik denk dak diene lijst ga laten voor wat hij is...
programma werkt tenslotte
toch bedankt Meon
en inderdaad , ik heb da bekeken ,als er een plusje voor staat heb je die OpenWithList (ni dak daar aan twijfelde...)
ik heb ze ne keer allemaal open gedaan waar dat een plus voor staat , en da zijn er veel , maar nergens de combinatie van de drie programma's die in die lijst staan terug gevonden
ik denk dak diene lijst ga laten voor wat hij is...
programma werkt tenslotte
toch bedankt Meon
- Bijlagen
-
- cdi.JPG
- (22 KiB) 50 keer gedownload
-
- Pro Member
heb nog wat gegoogled met als gouden tip: "OpenWithList" en hier heb ik dan iets gelijkaardig gevonden
ben dan gaan kijken naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\FileExts\.cdi\OpenWithList en daar was het bingo
tis in orde nu , de twee overbodige verwijzingen zijn weg
nogmaals nen dikke merci Meon
ben dan gaan kijken naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\FileExts\.cdi\OpenWithList en daar was het bingo
tis in orde nu , de twee overbodige verwijzingen zijn weg
nogmaals nen dikke merci Meon