Hoi,
Ik ben op zoek naar een internetformule met een hogere datalimiet dan de 10gb die ik nu bij Telenet heb.
De voorkeur gaat uit naar Dommel...in de algemene voorwaarden van Telenet staat een opzegtermijn van een maand vermeld. Als ik bijvoorbeeld in januari een aangetekend schrijven verzend, betekent dat dan dat ik voor februari nog moet betalen of wordt het contract dan eind januari beëindigd?
Grtz,
Joris
Opzegtermijn
En ze op de klantendienst niet gerust laten, blijven bellen om het zo snel mogelijk afgehandeld te krijgen. Slechte ervaringen met opzeggen en/of veranderen van abonnementen bij telenet, zowel particulier als zakelijk. Nog geen enkele keer is er iets vanaf de eerste keer goed gegaan.
Find the energy, begin to move...
Bedankt voor de info. Ik heb al een heleboel horrorverhalen gelezen over de opzeg bij Telenet. De aangetekende zending zal dan ook met bevestiging van ontvangst verzonden worden. Als ik die bewijsjes in handen heb, wordt er geen euro meer betaald. 

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Eerst en vooral lopen (de meeste) contracten niet vanaf de eerste van de maand, maar ergens een willekeurig dag in de maand. Stel dat dit de 10e is in jou geval, en je wil geen internet meer na 10 februari, dan stuur je een aangetekend schrijven naar TN rond de 5e januari (zodat het zeker voor de 10e aankomt) en geef je aan dat je vanaf 10 februari geen gebruik meer wenst te maken van hun diensten.osieke schreef:Telenet staat een opzegtermijn van een maand vermeld. Als ik bijvoorbeeld in januari een aangetekend schrijven verzend, betekent dat dan dat ik voor februari nog moet betalen of wordt het contract dan eind januari beëindigd?
Het meest belangrijke is dat je je domiciliering stopzet na de betaling van 10 januari (je betaald namelijk altijd een maand op voorhand) zodat men geen extra centjes meer van je rekening kan houden.
Omdat ik een overstap niet uitsloot, heb ik Telenet nooit via domiciliëring betaald.r2504 schreef:Het meest belangrijke is dat je je domiciliering stopzet na de betaling van 10 januari (je betaald namelijk altijd een maand op voorhand) zodat men geen extra centjes meer van je rekening kan houden.

- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Bij mij is het wel goed gegaan, daar kan ik niet over klagen en daarna hebben ze die 50 euro mooi teruggegeven (waarborg modem)Animine schreef: Nog geen enkele keer is er iets vanaf de eerste keer goed gegaan.