Amai, gij zijt een pak braver geweest dan ik. Bij mij is de Kerstman nog niet langsgeweest
Zo'n bluetooth adapter is inderdaad alles wat je nodig hebt. Windows herkent normaal gezien de adapter en meestal zit er nog software bij op een CD'tje.
Zelf heb ik een Belkin F8T013 (
http://catalog.belkin.com/IWCatProductP ... _Id=255307).
Daarvoor heb ik zo'n stick besteld uit Hongkong voor nog geen 6 euro inclusief verzending. Dat ding werkte, maar wel niet met de standaard Window-drivers. Er zat een versie bij van Bluesoleil. Omdat ik met die verouderde versie van Bleusoleil niet veel kon aanvangen (sommige bestandstypes kreeg ik niet doorgestuurd) heb ik een update gedaan van die software. Toen kreeg ik de melding dat het adres van de stick 'illegal' was. Het MAC-adres was idd 11:11:11:11:11:11. Dan maar naar de PC-boer om de hoek geweest om een nieuwe bluetooth stick ge gaan halen. Thuis steek ik die in mijn PC en tada, weer dezelfde melding (en hetzelfde MAC-adres), maar dit keer voor 23 euro!
Ik heb die toen teruggebracht en voor net hetzelfde geld die Belkin besteld, en die heeft wel een uniek adres.
Let dus op dat je een "merk" koopt, deze hoeven niet duurder te zijn, maar staan wel garant voor een goede werking...