Dell 3115cn Fax

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
dr S.A.f.
Member
Member
Contacteer:

Ik weet niet als dit hier volledig thuis hoort, maar ik probeer het toch maar ff.
Op kantoor hebben we een dell 3115cn met faxmodule staan. We hebben hier 3 lijnen (2x isdn en 1x analoog voor de fax) door een forum 500 centrale van Belgacom.
Op het moment dat we de fax connecteren verdwijnt een stuk van zijn menu en kunnen we geen faxen sturen of ontvangen.
Het toestel is splinternieuw, en na een maand over en weer gebel met Dell support kunnen ze geen oplossing bieden. (elk gesprek draaide uit op het doorlopen van een paar opties, en daar bleef het bij) Ze willen het toestel dus terugnemen, maar dit lost ons probleem natuurlijk niet op.
Nu hoop ik dat er hier iemand een idee heeft wat de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn.
We hebben al lijntypes pbx en pstn geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem.
De printer is al vervangen door een nieuw exemplaar, en beiden hebben het zelfde probleem.
Gek is wel dat de oude fax (een simpel goedkoop toestel) er wel perfect op werkt.
Alle hulp is meer dan welkom.
thx.
Having a smoking section in a restaurant is a little like having a peeing section in a pool
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb nog niet gewerkt met dell faxen, wist zelfs niet dat ze dit maakten. ik kan je maar één raad geven, indien ze hem terug nemen en je beslist om een ander te kopen koop dan in geen geval een HP fax multifunctional, die hebben problemen en zijn zeer ondergevig aan storingen.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”