Defecte Philips Modem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Net even iets te weten gekomen: mijn vriendin haar Philips SNA6600 is 'dood', om hem te vervangen bel ik naar de BGC storingen voor een ticket aan te maken: nu blijkt dat niet-Belgacom ADSL klanten (ze is bij FullADSL) geen storingsnummer kunnen krijgen om in de BGC boetiek de modem om te ruilen.

Met andere woorden: Belgacom ADSL klanten moeten een ticket laten aanmaken en niet-BGC ADSL klanten moeten deze stap niet doen... :roll:

En toch wordt de modem gewoon omgeruild.

Zou dit gewoon zijn voor interne administratie?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”