Hallo,
Ik verhuis binnenkort naar Leuven en zal niet langer op Telenet aangesloten kunnen worden.
Ik heb nu de keuze tussen UPC en Belgacom ADSL. Ik denk aan UPC, maar hoor tegelijk van mijn vader (die al in Leuven woont) dat hij er veel problemen mee heeft.
Wat zijn jullie ervaringen? Zijn jullie tevreden van jullie Chello service?
Bedankt!
Jaz
Tevredenheid gebruikers UPC/Chello?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik heb chello extreme en ben ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEER tevreden. Installatie was zeer snel en zeer vlot, nog geen outage gehad ( dus ook nog geen beroep moeten doen op helpdesk ).
Verder ... snelheid is super, ik haal altijd rond de 18 mbit ( van belnet zelfs de volledige 20 mbit ), en upstream is natuurlijk vet geil met 1 mbit ( zelfs tot 2 mbit als je extra uploadpack erbij neemt )
Ik had voorheen trouwens Telenet in Leuven ... en had daar wel problemen mee ( distributie die volledig wegviel ).
Verder ... snelheid is super, ik haal altijd rond de 18 mbit ( van belnet zelfs de volledige 20 mbit ), en upstream is natuurlijk vet geil met 1 mbit ( zelfs tot 2 mbit als je extra uploadpack erbij neemt )
Ik had voorheen trouwens Telenet in Leuven ... en had daar wel problemen mee ( distributie die volledig wegviel ).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
offtopic, maar zo te zien een Stubru fan?ditCh schreef: vet geil

ontopic : ook al veel goeds gehoord van enkele collega's van me die ook de extreme hebben.
Snelheden zijn inderdaad meestal boven de 10mb
-
- Elite Poster
schaam op jou !toerist schreef: offtopic, maar zo te zien een Stubru fan?![]()

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 1 keer
gisteren ff van chello extreme mogen proeven bij een maat in brussel
eweka ging aan 1.7MB/s
echt jammer dat je dat maar op zo weinig plaatsen kan verkrijgen, anders had ik het hier waarschijnlijk al een jaar liggen
eweka ging aan 1.7MB/s

echt jammer dat je dat maar op zo weinig plaatsen kan verkrijgen, anders had ik het hier waarschijnlijk al een jaar liggen
Ik heb gehoord dat het een mogelijke stap was van Liberty om na Telenet aandelen ook Chello te kopen. Maar dat Liberty nu ook UPC in belgië heeft gekocht, dat is nieuw voor me.dopke schreef:Begin ook alvast maar te wenne aan limieten dan , want chello is blijkbaar opgekocht door ....... Telenet.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 753#134753
Nou ja... ik ga ook niet te erg klagen, ik heb aandelen in telenet

-
- Elite Poster
Eigenlijk wordt dit verkeerd geïnterpreteerd ... upc krijgt gewoon een groter aandeel in Telenet ... denk heus niet dat het zo een vaart gaat lopen dat ze limieten gaan invoeren ...dopke schreef:Begin ook alvast maar te wenne aan limieten dan , want chello is blijkbaar opgekocht door ....... Telenet.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 753#134753
Maar goed ... het zijn altijd degene die _geen_ klant zijn da altijd het hardste roepen, maar ik zit momenteel toch vet geil aan 20 mbit down / 1 mbit up zonder limiet.
thuis, in Brussel hebben we chello classic.
Limiet 40GB en max snelheid ligt toch rond 1mb/s. Daar dus zeker niet over te klagen, over upload weet ik weinig. Ping weet ik tegenwoordig ook niet maar kan je verzekeren dat het enkele jaren geleden verschrikkelijk was, maar denk dat ze dat wel opgelost hebben.
Besluit: hoewel ik slechts 2 tot 3 weekends thuis ben, ben ik zeer tevreden over chello. Download gaat naar mijn normen meer dan snel genoeg en 40GB samen met mijn 20 van fulladsl op kot is voldoende voor mij.
Limiet 40GB en max snelheid ligt toch rond 1mb/s. Daar dus zeker niet over te klagen, over upload weet ik weinig. Ping weet ik tegenwoordig ook niet maar kan je verzekeren dat het enkele jaren geleden verschrikkelijk was, maar denk dat ze dat wel opgelost hebben.
Besluit: hoewel ik slechts 2 tot 3 weekends thuis ben, ben ik zeer tevreden over chello. Download gaat naar mijn normen meer dan snel genoeg en 40GB samen met mijn 20 van fulladsl op kot is voldoende voor mij.