overstap adsl light naar go niet van een leien dakje

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
eljerros
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2006, 13:37

Vroeger hadden we adsl go, in combinatie met een belkin wireless router. Vorig jaar ben ik op kot gegaan en kwam er hier thuis adsl light. Nu zit ik terug thuis en hebben we sinds vandaag terug adsl go, maar de snelheid is ongelooflijk laag, rond de 15kb/s
Ik heb al gebeld met de technische dienst en daar hebben ze een lijntest gedaan en een nieuw profiel opgesteld maar zonder resultaat. Ze zeggen dan dat het aan de modem scheelt maar daar heb ik al het mogelijke mee gedaan en zelfs die speedtouch nog eens aangesloten maar tevergeefs. Dus de fout kan dan toch niet bij mij liggen?
Vroeger had ik een profiel van 3.3mbs zonder enig probleem en toen hebben ze dat eens opgetrokken naar 4mbs maar toen kreeg ik disconnects. Kan dat zijn dat ik terug op 4mbs en dat ik daarom zo een lage snelheid heb?

Het is een lange uitleg ik weet het
alvast merci

jeroen
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6616
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Je hebt het antwoord zelf al gegeven :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Vraag een lijntest aan via het gratis Nr. 0800 22312
Bereikbaar
Tijdens de week van 09:00 tot 22:00 uur
Op zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur.

Ofwel kun je dat ook vragen aan ZeRoC hier op UB. (als hij niet met verlof is) :-)
eljerros
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2006, 13:37

ze hebben vanochtend een lijntest gedaan en zeiden ze dat er wat problemen waren en hebben dan een nieuw profiel opgesteld. Maar het heeft niets veranderd
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

eljerros schreef:ze hebben vanochtend een lijntest gedaan en zeiden ze dat er wat problemen waren en hebben dan een nieuw profiel opgesteld. Maar het heeft niets veranderd
moet dan wel uwe modem ne keer op en af zetten soms ;)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”