verdickt schreef:Ik gebruik thuis ook die 100mb/s van devolo. Internetten is geen probleem maar een dvd bekijken over het netwerk is zeker uitgesloten en een xvid hapert soms wat.
Ik gebruik zowel kabel als het stroomnet maar als je veek data moet overzetten van de ene naar de andere pc dan werkt die devolo wel op je zenuwen. ( lees veel veel minder dan 100/mb, zou het eens moeten meten )
Het werkt hier alvast beter dan draadloos, dat is ook de reden waarom ik het heb aangeschaft ( maar zoals reeds vermeld is er niets beter dan kabel ).
En die nieuwe wireless n apparatuur is ook voorlopig nog brol.
Je snelheden van je Devolo kit zijn niet normaal. Met een oudere 14mbps kit kan ik perfect Xvid's streamen naar mijn Xbox, enkel hi-def Xvids geven dan soms problemen die toch nog opgevangen worden door de Xbox/Xbmc playbuffer functies. Met de 85 mbps versies gaat alles normaal, inclusief DVD playback.
Bij die Devolo's zit zoals alle Intellon-based powerplugs een signaal/snelheidstest. Toch eens uitvoeren, want een 85mbps setup mag principieel geen enkel probleem vertonen met iets eenvoudigs als een DVD stream.