Online bankieren

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Generic Human
Plus Member
Plus Member

Weet niet goed of het hier hoort maar zit met volgend probleem.

Tot voorheen had ik via AXA netbanking( met zo'n kaartlezer) die ik enkel via internet explorer kon bereiken, niet via firefox. Op zich geen probleem.

Na mijn perikelen ivm de verbinding, en de aanschaf van een linksys adsl/router, heb ik ook mijn kaartlezer gekregen van dexia. Geen problemen met dexia, zowel via firefox als opera kan ik online werken.

Dus ik proberen met axa, wederom geen succes, dan maar ie installeren. Nu werkt dit ook niet meer, wat ik ook doe.

Iemand gelijkaardige zaken tegengekomen en er een oplossing voor gevonden?
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

voor misverstanden te vermijden, dat axa niet meer werkt heeft niets met dexia te maken he? want voor dexia directnet moet je niets installeren ofzo als ik mij niet vergis?
Bossie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

PowerSoft schreef:voor misverstanden te vermijden, dat axa niet meer werkt heeft niets met dexia te maken he? want voor dexia directnet moet je niets installeren ofzo als ik mij niet vergis?
Idd je moet dan niets installeren. Eens je dexia directnet gebruikt hebt, kan je wel geen gebruik meer maken van netbanking.
Greetz Bossie
Generic Human
Plus Member
Plus Member

Zodra je de kaartlezer gebruikt dien je inderdaad niets meer te installeren, je kan zelfs de kaartlezer van beide banken door elkaar gebruiken :)
d-fens
Plus Member
Plus Member

Heb Dexia Net Direct ook geprobeerd afgelopen week, werkt perfect. Ook de lay-out is er t.o.v. Dexia Net Banking een stuk op vooruit gegaan.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”