telefoon valt uit op bezettoon

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

wanneer ik opgebeld word, valt mn telefoon altijd uit, en hoor ik de bezettoon. soms na 5 seconden, soms na 5 minuten!!
wanneer men mij dan terugbelt, valt ie weer uit! internet blijft aan, en de lampjes van modem blijven groen.

heb al modem gereset op aanraden van de tele2allin technische helpdesk, hielpt niet
ze hebben al de lijntest gedaan, alles ok
en daarna gezegd " we zullen het zeker oplossen"
mr ja nu wat ben ik daarmee, ik wil wel vlug een oplossing, telkens wanneer ik opgebeld word, valt ie telkens uit!!

dat is toch niet normaal???
wat ist er mis? als ik het zelf KAN oplossen...
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

ik heb identiek hetzelfde probleem! maar niemand die een oplossing heeft, ook niet bij tele2 :-(
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

nog een keer bellen naar de helpdesk misschien?

het zal wel de schuld van belgacom zijn. :wink:
Laatst gewijzigd door jan28 12 sep 2006, 20:35, in totaal 1 gewijzigd.
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

neen hoef niet terug te bellen, ze hebben een ticket aangemaakt, tja, heb ze zelf moeten forceren mijn gms-nr op te schrijven om mij terug te bellen vr feedback vh "onderzoek" ahum :evil:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

allemaal zo negatief naar die helpdeskers toe...
welk is jullie regio (kijken of het niet regio gebonden is)
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

En PB 320i je username effe door ook aub, hij zal wel effe een kijkje nemen
Afbeelding
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

allemaal zo negatief naar die helpdeskers toe...
Probleem is dat je via de telefoon weinig of slecht geholpen wordt. Je moet al via dit forum om een paar gemotiveerde helpdeskwerkers tegen te komen die je problemen oplossen.
Bedankt aan 320i en The One! Maar er is bij de rest van jullie helpdesk nog veel werk aan de winkel.
Bellen naar de Tele2 helpdesk is als een lotto briefje kopen: de kans dat je een winnend lot koopt...
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Echt waar? Een lottobriefje? Verdekke, en da nog gratis, wacht, ik bel zelf ook is :p

Sorry, kon het niet laten, als ik met congé ben ben ik ni te doen :p
Afbeelding
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

't is voor onze ontevreden forumgebruikers eens wat anders dan kappen op Belgacom :student:
(kon het ook niet laten)
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

als ik met congé ben ben ik ni te doen
Allé, profiteert ervan! :wink:
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Thanks, will do
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”