wanneer ik opgebeld word, valt mn telefoon altijd uit, en hoor ik de bezettoon. soms na 5 seconden, soms na 5 minuten!!
wanneer men mij dan terugbelt, valt ie weer uit! internet blijft aan, en de lampjes van modem blijven groen.
heb al modem gereset op aanraden van de tele2allin technische helpdesk, hielpt niet
ze hebben al de lijntest gedaan, alles ok
en daarna gezegd " we zullen het zeker oplossen"
mr ja nu wat ben ik daarmee, ik wil wel vlug een oplossing, telkens wanneer ik opgebeld word, valt ie telkens uit!!
dat is toch niet normaal???
wat ist er mis? als ik het zelf KAN oplossen...
telefoon valt uit op bezettoon
-
- Premium Member
- Berichten: 598
- Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
- Twitter: xtrshop
- Locatie: Antwerpen - Wilrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 46 keer
nog een keer bellen naar de helpdesk misschien?
het zal wel de schuld van belgacom zijn.
het zal wel de schuld van belgacom zijn.

Laatst gewijzigd door jan28 12 sep 2006, 20:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32
neen hoef niet terug te bellen, ze hebben een ticket aangemaakt, tja, heb ze zelf moeten forceren mijn gms-nr op te schrijven om mij terug te bellen vr feedback vh "onderzoek" ahum 

Probleem is dat je via de telefoon weinig of slecht geholpen wordt. Je moet al via dit forum om een paar gemotiveerde helpdeskwerkers tegen te komen die je problemen oplossen.allemaal zo negatief naar die helpdeskers toe...
Bedankt aan 320i en The One! Maar er is bij de rest van jullie helpdesk nog veel werk aan de winkel.
Bellen naar de Tele2 helpdesk is als een lotto briefje kopen: de kans dat je een winnend lot koopt...