Ik heb een 3 jaar oud PC tje dat prima functioneert met een (3/4) 19" CRT scherm.
Ik krijg hier net een aanbieding voor een Samsung 19" Wide LCD monitor.
Lijkt mij erg interessant, zeker voor bekijken van films.
Echter, de resolutie 1440 x 900 die hiervoor noodzakelijk is, is niet terug te vinden bij de instellingen ( NVIDIA GeForce FX 5200 4.5.0.1 128MB )
Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan ik op mijn PC tje geen breedbeeld monitor aansluiten.
Wide 19" LCD monitor compatibel met GeForce FX5200 ??
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
In het lijstje staan normaal gezien enkel resoluties die de monitor aan kan. Je kan in principe elke denkbare resolutie instellen (ook 332x9339 bvb), maar ik vrees dat voor dergelijke dingen registry-hacking nodig is 
Enfin, volgens mij zijn resoluties die windows weergeerft afhankelijk van de aangesloten monitor.

Enfin, volgens mij zijn resoluties die windows weergeerft afhankelijk van de aangesloten monitor.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Is trouwens aan te passen door bij het tabblad instellingen (met resolutie enz..) op geavanceerd te klikken, en op het tabblad Beeldscherm dit af te vinken "Modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven."meon schreef:Enfin, volgens mij zijn resoluties die windows weergeerft afhankelijk van de aangesloten monitor.
Om de een of andere reden krijg je dan ook veel meer resoluties tot je beschikking.
Ergens in je driverinstellingen (nvidia) zou je dit ook manueel moeten kunnen instellen btw.. Heb deze echter zelf niet