Er is nog wel ruimte voor wat extra ontwikkeling op sommige gebieden.

Onzin. Het is duidelijk dat je hier niets vanaf weet en toch kom je commentaar gevenjvd1971 schreef:Door de monopolistische positie van Telenet en Belgacom moeten afnemers veel betalen voor extra gebruik. Andere providers (maken gebruiken van het belgacom netwerk) belasten de extra kosten dan maar gewoon door.
Is wel gebeurd op dit forum.alfadude schreef:België een ontwikkelingsland noemen gaat wel iets te ver.
Akkoord, en zoals ik verschillende posts gesteld heb, ook in deze: 30 GB tot 50 GB moet haalbaar zijn en als de providers meer kunnen zonder de kwaliteit in gevaar te brengen dan graag.alfadude schreef:Er is nog wel ruimte voor wat extra ontwikkeling op sommige gebieden.
Online gamen = reken gerust 100MB/uur volume, en mocht ik slechts 3uur/dag gamen, dan zou ik het geen hobby noemen (meeste mensen kijken een stuk langer TV per dag).Astralon schreef:Dit geloof je toch zelf nietcptKangaroo schreef:Enkele uurtjes gamen per dag en [zwaar ingehouden] surfen (dus enkel fora en nieuwssites), en dan zit ik normaal vanaf de 15de van de maand al tegen de 10GB limiet aan.
Amai zwaar spelleke zouk zo zeggen! BF2 of iets dergelijks zeker?cptKangaroo schreef:Online gamen = reken gerust 100MB/uur volume, en mocht ik slechts 3uur/dag gamen, dan zou ik het geen hobby noemen (meeste mensen kijken een stuk langer TV per dag).
Zeg eens welk spel dat is? Trouwens met de meeste abonnementen (256 Kbit upload) betekent dat trouwens dat je PC continue aan het uploaden is?cptKangaroo schreef: Online gamen = reken gerust 100MB/uur volume, en mocht ik slechts 3uur/dag gamen, dan zou ik het geen hobby noemen (meeste mensen kijken een stuk langer TV per dag).
Pff ... De eene is niet veel beter dan de andere. Eigenlijk zouden we gewoon zelf de politiek in moeten ... majajvd1971 schreef:
overheid = mafia en allemaal bang voor hun eigen hachje !!!!
In oktober heb je zelf de kans om het verschil te maken
Heb ik ergens beweerd dat je geen eigen mening mag hebbenjvd1971 schreef:Volgens mag in dit land iedereen een vrij mening hebben.
Britisch Telecom, Level3, AT&T, IBM, MCI, NMBS, Scarlet, etc...jvd1971 schreef: Noem jij dan buiten Belgacom en Telenet nog eens 3 andere providers MET EEN EIGEN NETWERK.
Limietloos <> FUPjvd1971 schreef: In Nederland heeft 99% een verbinding van min 4 mbit tot 20 mb en limietloos. Nooit zijn er daar problemen met capaciteit.
Call Of Duty 2 -> 100MB volume/uur = 75MB down + 25MB up (verschilt wel van server tot server -- @flt: "bijna niets" wordt na een uur ook "iets", hé). Da's enkel voor het spelen zelf -- als er custom mappacks gebruikt worden, mag je blij zijn als die slechts 50MB zijn.Astralon schreef:Zeg eens welk spel dat is? Trouwens met de meeste abonnementen (256 Kbit upload) betekent dat trouwens dat je PC continue aan het uploaden is?cptKangaroo schreef: Online gamen = reken gerust 100MB/uur volume, en mocht ik slechts 3uur/dag gamen, dan zou ik het geen hobby noemen (meeste mensen kijken een stuk langer TV per dag).
Ge denkt toch niet dat mensen boven de 200 gigs hier in het lang en in het breed gaan zeggen wat en hoe zij downloaden.Waaom vinden we hier geen enkele post van iemand die een paar 100GB verbruikt per maand? Want de oorspronkelijke vraag van jan28 ging weldegelijk over hoe we aan die hoge waardes komen. Tot pakweg 60 GB hebben we reeds van verschillende mensen input gekregen waarom ze die hoeveelheid nodig hebben maar ik mis input van de 100..600 GB gebruikers en ook de input van de "zonder limieten" gebruiken
Mis! edpnet trekt zelf grote gebruikers aan en nu gaat edpnet zijn eigen klanten aanvallen omdat ze teveel downloaden. trouwens de grote downloaders doen niks verkeerd enkel de "200" beloofde gigs binnen trekken Als je het niet aankan dan moet je ook geen grote gebruikers aan trekken.Maar je ziet wat er gebeurt met EDPnet: ze bieden een hogere limiet aan, een aantal mensen gaan in de fout, andere gebruikers komen in de problemen, EDPnet onderneemt actie en de grootgebruikers vallen EDPnet aan, dat niets anders doet dan de (spel)regels toepassen.
brooklyn schreef:Mis! edpnet trekt zelf grote gebruikers aan en nu gaat edpnet zijn eigen klanten aanvallen omdat ze teveel downloaden. trouwens de grote downloaders doen niks verkeerd enkel de "200" beloofde gigs binnen trekken Als je het niet aankan dan moet je ook geen grote gebruikers aan trekken.Maar je ziet wat er gebeurt met EDPnet: ze bieden een hogere limiet aan, een aantal mensen gaan in de fout, andere gebruikers komen in de problemen, EDPnet onderneemt actie en de grootgebruikers vallen EDPnet aan, dat niets anders doet dan de (spel)regels toepassen.
Truck? Ik heb zelf een VDSL + 4 x SDSL's (ongelimiteerd) dus no problem.brooklyn schreef:Ge denkt toch niet dat mensen boven de 200 gigs hier in het lang en in het breed gaan zeggen wat en hoe zij downloaden.
laat staan welke isp of truck ze gebruiken om dit te doen.
Contract niet goed gelezen?Mis! edpnet trekt zelf grote gebruikers aan en nu gaat edpnet zijn eigen klanten aanvallen omdat ze teveel downloaden. trouwens de grote downloaders doen niks verkeerd enkel de "200" beloofde gigs binnen trekken Als je het niet aankan dan moet je ook geen grote gebruikers aan trekken.
Zeeland heeft dan ook 10 jaar achterstand op de restTot begin deze maand had bvb. Zeelandnet (bijna een volledige provincie) bijna uitsluitend abonnementen MET limiet.
Dat zeg ik toch niet, ik toon alleen maar aan dat er daar wel degelijk limietloos aangeboden wordt.Astralon schreef:En dan: Limietloos IS NIET hetzelfde als FUP.DaNi0 schreef:http://tweakers.net/nieuws/37400/Astralon schreef:Limietloos <> FUP![]()
Het is natuurlijk wel handig als je manager of bediende bent waar ze een degelijke connectie hebben en waar je een groot deel van je tijd kunt surfen.brooklyn schreef:
Ge denkt toch niet dat mensen boven de 200 gigs hier in het lang en in het breed gaan zeggen wat en hoe zij downloaden.
laat staan welke isp of truck ze gebruiken om dit te doen.
Truck? Ik heb zelf een VDSL + 4 x SDSL's (ongelimiteerd) dus no problem.
Mja, niet echt betaalbaar voor de gewone gebruiker heAstralon schreef: Truck? Ik heb zelf een VDSL + 4 x SDSL's (ongelimiteerd) dus no problem.
aangezien bij bgc 1GB 1€ kost, is de rekening rap gemaaktDarthDavy schreef:Iemand goesting om die download uit rekenen in volumeblocks en dan de kostprijs in euro erbij te plaatsen?
Hoeveel volumekorting zou je hiervoor krijgen?kUmbro schreef:aangezien bij bgc 1GB 1€ kost, is de rekening rap gemaaktDarthDavy schreef:Iemand goesting om die download uit rekenen in volumeblocks en dan de kostprijs in euro erbij te plaatsen?desnoods naar boven afronden tot een veelvoud van 5
blijkbaar het zelfde bugje als ik hebLangeName schreef:Héhé zie pics.
btw, voor er iemand begint te flippen, uiteraard is dit niet mogelijk maar gewoon ergens een "bugje" in het systeem