ik heb een zeer vervelend probleem en weet niet goed waar het aan ligt,als ik via mijn dvd writer een dvdtje wil installeren met software erop of ik converteer een dvdtje met dvd shrink of een ander programma wordt mijn pc zeer traag,de cursor van mijn muis begint dan te bibberen over het scherm en gaat er niet meer vlot over,als mijn windows media player dan aanstaat of mijn itunes en de dvd writer doe een taak dan valt er niet meer te luisteren naar mijn muziek en vertraagt enorm,ik bezit een nieuwe pc,heb de jumpers al eens nagekeken op de writer en deze stan goed,de dvd writer en cdwriter zijn aan elkaar vastgemaakt met een ide kabel (dubbele stekker),en deze gaat dan naar de ide aansluiting op mijn moederbord,ik bezit ook 2 harde schijven maar die zijn aangesloten via serail ata ,allebei apart,aan de pc kan het volgens mij niet liggen want ik heb de nieuwst intel dual core processor,2 gb ddr2 geheugen en een geforce 7600gt grafische kaart,kan iemand mij hier soms mee helpen waar het probleem ligt want ik weet het echt niet,heb ook al zitten googelen maar niets gevonden,het is een zeer vervelend probleem.