Eweka, hoe betalen jullie ?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Hallo,

Ik ben zinnens om een Eweka usenet account te nemen : slechts 7,5€ ... vele goede commentaren en uiteraard ook de goede ervaring van de 'standaard' EDPNET newsserver (spijtig van de 10GB limiet).

Ik had echter een vraag ...om Eweka account te betalen moet je een buitenlandse overschijving doen (IBAN en BIC) ... voor zover ik kan zien ondersteunt mijn internetbankierprogrammaatje dit niet. Hoe doen jullie die betaling ? Ik zie het niet echt zitten om elke keer naar de bank te lopen om de betaling uit te voeren.

Zijn er eventueel alternatieve goede usenet providers (voor een gelijkaardige prijs) waar je met VISA of een binnenlandse overschrijving kan betalen ?

Als dit in de verkeerde topic staat, alvast mijn excuses .... maar aangezien ik een EDPNET account heb, vond ik hem hier wel mooi staan ;-)

Uzzi
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Bij welke bank zit je?
De meeste e-banking's ondersteunen internationale betalingen. Maar dan moet je wel minstens 18j oud zijn.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Ken schreef:Bij welke bank zit je?
De meeste e-banking's ondersteunen internationale betalingen. Maar dan moet je wel minstens 18j oud zijn.
De leeftijd is geen probleem .... ik zit bij Recordbank (de vroegere Mercatorbank).
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Uzzi schreef:
Ken schreef:Bij welke bank zit je?
De leeftijd is geen probleem .... ik zit bij Recordbank (de vroegere Mercatorbank).
Eens navragen bij je bank of ze dit kunnen activeren. Sommigen gebruiken daarvoor modules als ik me niet vergis.
Anders navragen bij Eweka of je een andere betaalmethode kan kiezen...
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 475 keer
Bedankt: 28 keer
Te Koop forum

Als antwoord op de vraag in je topictitel... Ik gebruik bankoverschrijving en ik had meteen voor twee maanden betaald. De GBs komen vlot binnen. :-D
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Hoe zit het Eweka qua snelheid en problemen? Geen retentieproblemen? Hoeveel connecties?
Ik betaal nu 15$ voor unlimited bij Newshosting en die maxed mijn 6Mbit maar op jaarbasis is het een leuke besparing.
Afbeelding
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 475 keer
Bedankt: 28 keer
Te Koop forum

Ik max mijn verbinding uit met een maximum van vier lijntjes. Je mag zelfs accountsharing doen, zolang het totaalt aantal connecties niet boven vier gaat.
Ik heb over het algemeen geen problemen met de retentie. Enkel één keer wilde ik een bestand van 38 dagen oud, die er niet meer op stond.
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik zit ook bij newshosting. en die 15$ per maand is het wel waard zenne. zo goed als altijd de files volledig. retentie tot 45 dagen. vroeger zat ik gewoon bij www.usenetserver.com en da gaf niks anders als probs. foute bestanden en veel onvolledige. dus newshosting blijft voor mij part het beste. en voor kwaliteit betaalt ge altijd he.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”