Deze ochtend (8u10) had ik geen verbinding meer (weet niet hoelang al).
Ben ik alleen, en moet ik EDPnet eens contacteren, of is dit algemeen en is dit probleem waarschijnlijk vstraks al opgelost?
17/08 - EDPnet er even tussenuit?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 22 keer
- Contacteer:
Was/is bij mij hetzelfde (regio 050)... Ben nu wel niet meer thuis, dus weet niet of het al in orde is... Hopelijk tegen vanavond terug ok...
Hier ook in regio 09. Beroepshalve kan ik het een en ander testen. Ik heb even een redback test gedaan en krijg geen ATM-ping resultaten. Toch geeft mijn lijn perfecte sync via de Belgacom tool. Zal dus blijkbaar een algemene outage zijn.
edit: net gepost achter EDPnet. Will check again.
edit2: Modem reboot laten doen maar nog steeds hetzelfde resultaat. Geen ATM ping mogelijk.
edit: net gepost achter EDPnet. Will check again.
edit2: Modem reboot laten doen maar nog steeds hetzelfde resultaat. Geen ATM ping mogelijk.
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
bij mij alleszins niet, en ik woon ook in de 016 zonevanidian schreef:Hier in de 016 zone is er waarschijnlijk ook een onderbreking geweest, omdat het downloaden deze nacht zeer beperkt is geweest...
ik heb mijn ip rond 15 augustus 8 uur smorgens gekregen (kan dat zien aan mijn dyndns prog) dus geen prob geweest deze nacht (trouwens k heb het ook ni gemerkt en ben tege 7 uur smorgens gaan slape)