Hallo,
Mijn nonkel heeft een probleem met zijn modem/router, hij heeft constant disconnects, het gaat hier over een USR Wireless ADSL2+ Starter Kit, gekocht in de media markt, hij is daar ook al ne andere gaan halen omdat 'm dacht dat die kapot was, ook al naar BGC gebeld maar er zou geen probleem zijn met zijn lijn. Maar als 'm terug zijn oude BGC USB modem (groene kwal) aansluit heeft hij geen disconnects. Zou er toch een probleem zijn met de modem???
Probleem met modem/router
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Je neemt best contact op met USR, het blijkt dat D-Link en USR problemen hebben met ADSL van Belgacom omwille van hun ADSL2+ interface. Linksys heeft dit probleem niet.
Heb zelf het probleem vorige week gehad met een splinternieuwe D-Link en zelfs met vervangen bleef het probleem. Een vriend van mij had het met een nieuwe USR. We hebben nu beiden Linksys router en zijn sindsdien niet meer off-line gegaan.
Ik vermoed dat zowel USR als D-Link de zelfde modemchip gebruiken. (Let wel, dit is een vermoeden, mijn vriend heeft geen tweede USR genomen en direct een Linksys omdat hij de historie van mij kende)
Heb zelf het probleem vorige week gehad met een splinternieuwe D-Link en zelfs met vervangen bleef het probleem. Een vriend van mij had het met een nieuwe USR. We hebben nu beiden Linksys router en zijn sindsdien niet meer off-line gegaan.
Ik vermoed dat zowel USR als D-Link de zelfde modemchip gebruiken. (Let wel, dit is een vermoeden, mijn vriend heeft geen tweede USR genomen en direct een Linksys omdat hij de historie van mij kende)