help !!!!!!!!!
mijn cursor beweegt niet meer ik heb win xp met laatste service pack
ik kan mijn muis nog bewegen maar het tekeningetje blijft op dezelfde plaats staan???
je zou moeten weten hoeveel moeite ik heb moeten moeten doen om dit bericht te posten.
help !!!!!!!!!!!
alvast bedankt Bram
cursor beweegt niet meer
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Volgens mij kan hij wel nog overal klikken enzo, maar blijft de cursor zelf staan. Dus nu is zijn cursor die werkt zogezegd onzichtbaar en die die zichtbaar is beweegt niet mee.Sub Zero schreef:Steekt ze wel nog in?
Indien een draadloze muis, batterijen plat?
Het enige wat ik kan aanraaden is een reset, maar dat heb je mss al geprobeerd.
- CiBi
- Premium Member
ja het is dit ik heb eens heropgestart en het werkt terug ???ZMD schreef:Volgens mij kan hij wel nog overal klikken enzo, maar blijft de cursor zelf staan. Dus nu is zijn cursor die werkt zogezegd onzichtbaar en die die zichtbaar is beweegt niet mee.Sub Zero schreef:Steekt ze wel nog in?
Indien een draadloze muis, batterijen plat?
Het enige wat ik kan aanraaden is een reset, maar dat heb je mss al geprobeerd.
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
als je muis niet beweegt kan je met veel moeite configuratiescherm=> printers en andere hardware=>muis=>opties voor muiscursor=>locatie van de muis weergeven als ik op ctr druk
- CiBi
- Premium Member
het was pas de tweede reboot die ging
@kwabber op oK duwen als je je cursor niet ziet gaat moeilijk hoor
@kwabber op oK duwen als je je cursor niet ziet gaat moeilijk hoor