het is mischien een domme vraag maar kan je zoals bij analoge tv een programma bekijken en een ander opnemen op bv de video??
dit vind ik niet erg duidelijk
opnemen
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
In mijn geval, iN-Di, kan ik één zender opnemen, welke "digitaal" word uitgezonden via een scart
, terwijl ik op een andere TV de analoge kanalen nog kan bekijken/opnemen (via TV-antenne uitgang). Indien ik de 2de scart aansluit op een video, en van daaruit naar een andere TV ga, kan ik op die TV de "digitale" kanalen ook opnemen/bekijken. Maar dan moet je op de eerste TV analoog kijken.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Bij Telenet kan je naar één kanaal kijken en een ander opnemen met de Digicorder. Uiteraard kan je nog steeds je video blijven gebruiken om op te nemen maar dan wel analoog. Er is geen mogelijkheid om met een ander toestel "digitaal" op te nemen dan met de Digicorder.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Een DreamBox bestaat trouwens ook in DVB-C versie... en aangezien je bij INDI vrije keuze in hardware hebt (in tegenstelling tot TN) zou je hem alzo ook moeten kunnen gebruiken.prodata schreef:(of een Dreambox)
Er bestaan trouwens nog wel andere Twin-Tuner DVB-C systemen met PVR.
- Dave
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 9 keer
Je moet er trouwens ook aan denken dat je bij het opnemen van het digitale signaal mbv programmatie, je ofwel de zender al moet klaarzetten en de decoder aan moet blijven staan. Ofwel moet je bv. met een G-link tussen je recorder en je decoder werken ... maar dan moeten die dat wel ondersteunen natuurlijk ...
Zie: http://www.digitale-televisie.be/module ... topic=1755
Zie: http://www.digitale-televisie.be/module ... topic=1755
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Op de Digibox van TN kan je een herinnering instellen met als actie dat hij automatisch naar het kanaal gaat. Het is een oplossing maar het blijft behelpen... je moet dan zowel de Digibox programmeren als je HD-recorder.Dave schreef:Je moet er trouwens ook aan denken dat je bij het opnemen van het digitale signaal mbv programmatie, je ofwel de zender al moet klaarzetten en de decoder aan moet blijven staan.