iemand ervaring met region free software voor DVD's ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Hi,

als Europeaan die voor een internationale organisatie werkt, met veel Amerikaanse collega's, ben ik het slachtoffer van die regio's natuurlijk. Als ik DVD's wil lenen van Amerikaanse collega's met regio code 1, en dan daarna een DVD van een Engelse collega met regio 2, en dan daarna....
dus ik moet iets hebben om dat gedoe met die regio's te omzeilen. Ik denk dat ik AnyDVD ga kopen, kost $39, en 't werkt goed, zo te zien.
Heeft iemand meer ervaring, evt. een free programma of zo gevonden?

Cheers,

trobbelke
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Neem eens een kijken op het forum van cdfreaks, in dit topic wordt een gratis alternatief besproken.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar laat gerust weten of het al dan niet werkt naar behoren...
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

dvd decrypter ?
trobbelke
Premium Member
Premium Member

DVD43:
This software is no longer available, this page is stored for archival puposes only.

On 1st of January, 2006, a new copyright legislation came into force in Finland that made it illegal to distribute tools that allow circumvention of technical copy protections. The legislation was approved by Finnish parliament and was based on European Union Copyright Directive, a law that each EU member state has to implement to their national legislations.

As AfterDawn Ltd is a company located in Finland, we have to obey the new copyright legislation and therefor, the software you were searching for, is no longer available. For more details on options we tried to find, how the law changed our site and more, please read this article.
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

dvdshrink
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Als je een NEC dvd-speler hebt in je pc kan je regio vrije firmware uploaden in je speler zodat je geen software nodig hebt (en dus meer geheugen vrijhoud), ik weet niet voor welke merken dit nog gaat.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

DVD Region Free is een aanrader

Emuleert onder Windoze een RPC2 drive die zogenaamd in HW altijd dezelfde code heeft staan als de DVD die je insteekt. Windoze trapt daar natuurlijk in.

Hacked firmware is ook een oplossing. Of DVD region free maar dan ben je een kwartier kwijt met rippen alvorens je kan kijken.
trobbelke
Premium Member
Premium Member

DVD Region Free is blijkbaar niet meer te verkrijgen, gestopt wegens die wet in finland sinds 1 januari 2006. Ik zal het maar op AnyDVD houden, da's het simpelste.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Is 't eigenlijk voor op een laptop of desktop pc? Welke DVD speler heb je nu?

Een NEC DVD schrijver voor de PC is goedkoper dan AnyDVD en de firmware (die eenvoudig te installeren is) kan je gratis downloaden.
trobbelke
Premium Member
Premium Member

Ik heb een Acer Aspire laptop met een Pioneer DVD brander, ik had er nog niet aan gedacht om hardware te gaan veranderen. Ik zal eens zoeken naar een NEC DVD player, tnx.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Moet het per sé regiounlocking zijn op pc-hardware? De meeste huiskamer-dvd-spelers kan je met een sequentie van toetsen indrukken ook unlocken ...
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”