IP forwarding

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Weetgraag
Erelid
Erelid

Hallo,

Ik heb een laptop van het werk om thuiswerk te doen, omdat ik niet steeds die laptop zou moeten meeslepen kan ik de Clientsecure software
op mijn thuispc installeren. Nu krijg ik een connectie maar die word direct verbroken door een melding dat ik de "IP forwarding" moet afzetten en hij geen connectie kan maken. Ik heb me al suf gezocht maar vind niet waar ik dit moet afzetten in de win XP of is dit in de secureclient software??

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik denk dat dit eerder die client software is dan iets van je Windows. Misschien moet je een aantal poorten forwarden ofzo? Of werkt het programma met een VPN-tunnel ofzo?

Je zal meer moeten te weten komen over die software om een oplossing voor het probleem te vinden vrees ik.
Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid

Ik ga de zaak nog eens bekijken maar zelfs de IT verantwoordelijke van onze afdeling ziet het niet, "dit werkt altijd" zegt hij.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
X-2datop
Pro Member
Pro Member

Weetgraag,

Zorg er zeker voor dat je geen andere Software Firewall hebt draaien (ook niet die van Windows) en zorg er ook voor dat er geen 'internet connection sharing' is ingesteld !

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”