belgacomfactuur voor ex-easynetters.

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 639 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Hi,

Ik kreeg vandaag mijn BC factuur in de bus met een item 'ADSL GO' erop. Omdat ik direct na het ontvangen van de BC/EN brief (4 mei) Dommel heb gecontacteerd en een uur later via hun netwerk ingelogd heb (en dus nooit de skynet login heb gebruikt) heb ik BC gecontacteerd. Gemakkelijk is anders. Facturatie bellen op 0800/22900 was na 2.5 uur nog niet gelukt (belsignaal). Dan maar 0800/22800 gebeld en daar direct een menselijke stem aan de telefoon gehad. Na enkele minuten driftig typen kreeg ik te horen dat het bedrag tezn onrechte werd aangerekend en (vermits ik met domiciliering betaal) dat dit met de volgende factuur in mindering ging gebracht worden.

Wordt vervolgd...
Wie naar een alternatieve provider overstapte kan dus maar beter zijn BC factuur in het oog houden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 2 keer

Exact hetzelfde hier!
Ik heb gisteren mijn Belgacom factuur gekregen en wat zie ik:

ADSL GO 01/05 - 31/05 33,8429
ADSL promotie 01/05 - 31/05 -21,5152

Totaal 12,3277 exclusief BTW. Met BTW 14,30€, hoe ze aan dat bedrag komen is mij een raadsel.

Gebeld naar 0800/22 900, eerst gekozen voor betwisting van een factuur.
De computer zegt mij dat een document ter betwisting wordt opgestuurd en dat ze na het terugsturen van de brief contact zullen opnemen. Aangezien ik geen zin heb om dit gedoe te laten aanslepen heb ik opnieuw gebeld, deze keer gekozen om een agent te spreken. Ik had direkt iemand aan de lijn, deze vriendelijke persoon vertelde mij dat het beter was geweest om toch contact op te nemen met Belgacom.
Mijn factuur was ondertussen bevrozen (door mijn betwisting) dus er werd aangeraden om hierop te reageren. Dan zag ik deze thread dus hoop ik dat mensen hier enige tips kunnen geven om dit af te handelen.

Ik ben overgestapt naar Dommel en heb Belgacom hiervan nooit iets laten weten. Ik heb dan ook nooit gevraagd naar een overstap naar Belgacom ADSL. Ik heb nooit een contract voor Belgacom ADSL ondertekend dus lijkt het mij logisch dat Belgacom mij hier geen factuur voor kan laten betalen. De login heb ik trouwens nooit gebruikt.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 639 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Ik zit ook bij Dommel.
Misschien heeft het geholpen dat ik ogenblikkelijk (dezelfde dag dat ik de brief kreeg van EN/BC) overgestapt ben en dus geen verbinding via EN noch BC heb gemaakt nadat ik op de hoogte was van de transfer naar Skynet.

Ik heb ook geen contact gehad met BC (hoewel mijn aangetekende brief klaarlag). Dommel deed de opzeg voor mij.

Gezien het feit dat er toch een deel van de ex-EN'ers het 'aanbod' van Skynet niet aanvaard hebben denk ik dat er nog wel een groot deel mensen met hetzelfde probleem zitten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
magic007
Member
Member

Hier stond ook adsl verbinding erop enz maar dan nadien is alles op het factuur in mindering gebracht.
verb
Premium Member
Premium Member

Ik heb vandaag de betwistingsbrief gekregen, ingevuld en gaat morgen op de post.

Typisch Belgacom weer die brief, ze sturen hem op in een grote envelop zodat hij niet kan plooien want die brief wordt ingelezen met de computer. De envelop om terug te sturen is echter eentje van klein formaat :-D
verb
Premium Member
Premium Member

Belgacom zou mij binnen 10 werkdagen contacteren, nog altijd niks gehoord... De rest van mijn factuur heb ik ondertussen al betaald.
verb
Premium Member
Premium Member

Ik heb nieuws gekregen van Belgacom, ze zijn akkoord met mijn betwisting en ik heb een creditnota voor de ADSL gekregen :-D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”