ik heb 'm hier ook ligge, maar twijfel nog om 'm te installeren
ne maat had zelfs een lowlevel format moeten doen omdat ie 'm niet kon verwijderen
zou dit ook nog problemen geven?
laatste vista beta ervaringen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
low level format om te verwijderen? Lijkt me sterk, als je boot met een gewoon opstartdisketje met de juiste format commando's dan kan je altijd formatten, ongeacht wat er op je HD staat.
Anyway, ik heb hem ook nog niet geinstalleerd wegens tijdgebrek, maar ga dat zeker deze week eens ergens doen.
Anyway, ik heb hem ook nog niet geinstalleerd wegens tijdgebrek, maar ga dat zeker deze week eens ergens doen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik heb de vorige build geinstalleerd gehad (build, niet beta) en m'n dvd'tje van Beta 2 liggen in Ham in een pakhuis van DHL ... Deze week eens gaan oppikken.
In elk geval ben ik niet superenthousiast, prestaties op m'n (toch niet verouderde) notebook vallen vies tegen, de irritante "Windows Needs Your Permission"-vensters komen langs m'n oren uit...
Maar wel coole screensavers!
In elk geval ben ik niet superenthousiast, prestaties op m'n (toch niet verouderde) notebook vallen vies tegen, de irritante "Windows Needs Your Permission"-vensters komen langs m'n oren uit...
Maar wel coole screensavers!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik zit net te wachten op die venster voor permissies. Zo kunnen non-technical mensen tenminste niet per ongeluk vanalles dubieus installerenmeon schreef: In elk geval ben ik niet superenthousiast, prestaties op m'n (toch niet verouderde) notebook vallen vies tegen, de irritante "Windows Needs Your Permission"-vensters komen langs m'n oren uit...

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Als ge zelfs zo'n permissie-venster krijgt voor de task manager, dan is dat mss overdreven. In een vroegere build werd ge echt gek hoor. Om uw schermresolutie aan te passen kreeg ge in totaal 4x zo'n vensterNickG schreef:Ik zit net te wachten op die venster voor permissies. Zo kunnen non-technical mensen tenminste niet per ongeluk vanalles dubieus installerenmeon schreef: In elk geval ben ik niet superenthousiast, prestaties op m'n (toch niet verouderde) notebook vallen vies tegen, de irritante "Windows Needs Your Permission"-vensters komen langs m'n oren uit...

In de volgende release zou het al een pak beter moeten zijn. Ze ging dit nog aanpasen wegens de vele klachten die ze hierover hebben ontvangenmeon schreef:Als ge zelfs zo'n permissie-venster krijgt voor de task manager, dan is dat mss overdreven. In een vroegere build werd ge echt gek hoor. Om uw schermresolutie aan te passen kreeg ge in totaal 4x zo'n vensterNickG schreef:Ik zit net te wachten op die venster voor permissies. Zo kunnen non-technical mensen tenminste niet per ongeluk vanalles dubieus installerenmeon schreef: In elk geval ben ik niet superenthousiast, prestaties op m'n (toch niet verouderde) notebook vallen vies tegen, de irritante "Windows Needs Your Permission"-vensters komen langs m'n oren uit...