Mijn broer moet verhuizen en woont op dit moment even terug 'thuis' maar daar is er reeds een ADSL verbinding.
Nu is mijn broer nog maar 8maanden klant bij Full ADSL, moet hij dan ook een opzeggingsvergoeding betalen of niet?
Opzeggen van contract wegens verhuizen (Full ADSL)
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
hij zou zijn lijn kunne late overdrage, naar zijn nieuw huis, maar als hij daar al nen andere provider heeft, heeft da ni veel zin
als ge een jaarcontract had, dan zulde idd wel iets extra mogen geven, ge kunt natuurlijk ook altijd die andere opzeggen ...

als ge een jaarcontract had, dan zulde idd wel iets extra mogen geven, ge kunt natuurlijk ook altijd die andere opzeggen ...
Fulladsl.be FAQ schreef:Ik wil mijn FullADSL-lijn verhuizen. Wat moet ik doen?
Gelieve ons per aangetekend schrijven ons uw referentienummer, oud adres, oud telefoonnummer, nieuw adres en nieuw telefoonnummer te laten weten. Wij contacteren u voor de verdere afhandeling. Aangetekende brief enkel versturen naar Signpost nv, Belcrownlaan 13i, 2100 Antwerpen. Hier kunt u een standaardbrief downloaden en afdrukken.
Indien het telefoonnummer ongewijzigd blijft, dient u enkel contact op te nemen met Belgacom op het nummer 0800/22 800 en vraagt u om ALLE diensten (uitdrukkelijk ADSL vermelden) over te zetten naar het nieuwe adres. Tegelijkertijd geeft u ons per mail, telefonisch of per brief (standaardbrief) het nieuwe adres door.
Fulladsl.be Algemene Voorwaarden schreef:Artikel 13 : Duur en einde van het abonnement.
13.1. Duur en einde van het abonnement worden formeel vastgelegd in de dienstspecifieke voorwaarden.
Bij gebrek aan andersluidende bepalingen wordt het abonnement gesloten voor onbepaalde duur.
... en anders kundet hen altijd gewoon is vrage eh (contact, helpdesk)Fulladsl.be Algemene en specifieke voorwaarden schreef:11.4. SIGNPOST NV behoudt zich het recht voor deze Specifieke Abonnementsvoorwaarden te wijzigen of aan te vullen, waarvan SIGNPOST NV de Gebruiker ten minste één (1) maand voordat de wijziging van kracht wordt op de hoogte zal stellen door een bericht op zijn webpagina (http://www.fulladsl.be/) of via e-mail. Indien de Gebruiker een wijziging in deze Specifieke Abonnementsvoorwaarden niet wil accepteren, kan hij tot de datum waarop de nieuwe Specifieke Abonnementsvoorwaarden van kracht worden het Abonnement opzeggen tegen deze datum.

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Het probleem is dat het ander abbonement van Skynet ook maar enkele maanden oud is (en slechts 1,4€ duurder is).Robbe schreef:hij zou zijn lijn kunne late overdrage, naar zijn nieuw huis, maar als hij daar al nen andere provider heeft, heeft da ni veel zin![]()
... en anders kundet hen altijd gewoon is vrage eh (contact, helpdesk)
Ik was al van plan van de helpdesk te contacteren maar dacht er gisteren te laat op en kwam ik hier al wat raad vragen

- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
als die 2 adsl paketten ongeveer eve snel zijn & evenveel limiet hebben, of het zou moeten zijn da u da niks uitmaakt, zulde er idd minder kosten aan hebben om de lijn diege al het langste hebt op te zeggen. In dit geval Fulladsl ... als het over 2 jaarcontracten gaat uiteraard
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]