Sharepoint portal

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

hallo,

ben bezig met mijn tweede sharepoint portal op te zettten, dit maal met een sql server 2000. dit is me gelukt, het enige dat ik nog niet aan de gang krijg is het uploaden op directory niveau van bestanden.

ik heb dus een nieuwe documenten bibliotheek aangemaakt, en dan kun je de weergave selecteren (links) ' alle documenten ' dit werkt of ' weergave van explorer' dit werkt dus niet :( de bedoeling is dat je dan een verkenner krijgt waar je al de bestanden kan in sleepen, hij vraagt iedere keer naar een gebruikersnaam en een wachtwoord. admin account werkt ook niet.

op mijn vorige server werkte dit direct, was wel in een windows domein dan. nu is het stand alone met local user accounts.

heeft er iemand raad hoe ik dit kan oplossen?

Tnx,
Gimic
X-2datop
Pro Member
Pro Member

In een domein hebben de "users" of "domain users" redelijk globale rechten. In een standalone omgeving hebben enkel "administrators" de nodige rechten. Ook gebruikt IIS in een AD omgeving standaard de "domeinnaam" als logon realm.

Kijk zeker eerst na of de betreffende map de correct rechten heeft, en tracht aan te loggen als "servername\username"

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Nog een tip: zet je portal in de safe zone van internet explorer, anders word je zowieso de hele tijd gebugged met meldingen en fouten.
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

heb geen oplossing gevonden, enkel dit, als ik op anuleren druk, geen wachtwoord of account in geef, dan blijkt dat onderdeel te werken en kan ik files slepen. ik ga er me niet dood op zoeken, 'k zou het interessanter vinden moest ik die zoek functie in route krijgen hij komt steeds zeggen dat hij het pad niet kan vinden of dat de gebruikersnaam om te crawlen verkeerd is... :(
18-6-2006 23:24:36 Toevoegen http://g-chiro/
Het adres is niet gevonden, (0x80041205 - De toegang is geweigerd. Controleer of de standaardaccount voor toegang tot inhoud in Centraal beheer van SharePoint juist is of volg de koppeling Inhoud uitsluiten en opnemen om een koppeling toe te voegen die de juiste account voor verkennen opgeeft voor toegang tot deze URL. )

18-6-2006 23:24:36 Wijzigen sps://g-chiro/site$$$people
Het adres is niet gevonden, (0x80042617 - Fout in de webservice PortalCrawl. )
alvast bedankt voor de reacties

Gimic
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”