programma gezocht: maak van 100foto's 1foto

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

hallo

ik heb een vraagje ik heb 'vroeger' iets gelezen over een programma die "een aantal" fotos samengiet in 1 hoofdfoto (zodat het beeld van de hoofdfoto gevormd word door de kleine foto's) hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :-) weet iemand waar ik dit*gratis* programma kan vinden?

hopelijk wel

ps: ik had nog een vraag voor een verjaardagsfeestje zal ik een soort vragenlijst aanmaken op de comp en achter elke vraag zit een deel van de foto verscholen als die goed beantwoord wordt krijg je dit deel van de foto te zien (zoals een spelletje die op de nederlandse zender loopt) kennen jullie eventueel zo'n soort programmaatje waarmee ik dit in elkaar kan boksen? bedankt
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

1/ Diezelfde vraag is hier nog al ooit gesteld, ik zou moeten zoeken om het antwoord terug te vinden, maar het is er ;)

2/ Powerpoint?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

http://www.aolej.com/mosaic/compare.htm

Hier vind je een overzichtje van verschillende mosaiek-software.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Het doet mij aan Morphing denken
nl.wikipedia.org : Morphing schreef:Morphing staat voor het geleidelijk overvloeien van de ene afbeelding in een andere. Het resultaat wordt een morph genoemd.

Met behulp van een computerprogramma kan bijvoorbeeld een morph gemaakt worden van twee afbeeldingen van gezichten. De computer berekend dan alle tussenliggende beelden, zodat het ene gezicht langzaam verandert tot het andere gezicht.
SourceForge.net : Morphing

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

memyselfandi
Plus Member
Plus Member

bedankt dit is dus wat ik zocht wat zijn jullie toch allemaal slimmen mensen, jullie begrijpen zo goed wat ik zo slecht kan uitleggen ;-) lol
thx

:P
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

normaal kan je dat met je printer selecteer al je fotos print ze en kies het formaat hoe je ze wil printen.. hier is geen speciale software voor nodig !
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ofloo schreef:normaal kan je dat met je printer selecteer al je fotos print ze en kies het formaat hoe je ze wil printen.. hier is geen speciale software voor nodig !
Ik denk dat jij het verkeerd verstaan hebt.
Dit is wat hij wil doen:
Afbeelding Afbeelding

De software van dit voorbeeld kan je vinden op http://gumuz.looze.net/wordpress/ (is eigenlijk bedoeld voor linux maar zou moeten gaan met windows ook), onderaan de pagina.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Inderdaad ik had het verkeerd verstaan ik dacht dat je zo'n print wou maken van al je foto's op 1 foto (kleine previews..).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”