ik heb dus sinds een maand ofzo heel onstabiel internet, ik zit op irc en msn en om de zoveel minuten eens disconnecten begint men voeten gaan uit tehangen, heb hieronder een screenshot van de skynet pagina van de verbindingstijden, zoals ge zelf kunt zien der klopt toch ergens iets niet
alle verbindingstijden die onder de minuut zijn, dat ben ik zelf via men linksys wired adsl router, omdat ik in ander ip-range wil zitten soms

maar als ge naar de 5de en de 6de van dees maand kijkt, telkens in de namiddag (ik sliep toen op beide dagen) gaat ie heel onregelmatig uitvallen men adsl
ik heb verleden maand al eens 2x naar belgacom gebeld omdat het toen net hetzelfde was, die hebbe zo die testen uitgevoerd en hebben 2x gezegd dat alles heel goed en in orde was... (2de keer was em al veel minder vriendelijker)

nog ff dit ook, een maand geleden ofzo hebbe die mannen die bij ons int straat aant werken zijn de kabel van belgacom ni goe behandeld ofzoiets, en we hadden ineens luid geruis op de telefoon als ge wou bellen, belgacom heeft toen iemand gestuurd om aan onze voordeur waar die kabel buitenkomt da tefixen, dat heeft ie ook gedaan en geen geruis meer op de telefoon sindsdien, maar toeval is dat alles zo btje samenkomt en ik niet meer weet wat dit veroorzaakt...
nieuwe router, wegenwerken int straat, belgacom hun nieuw activatie systeemke...
alvast thnx