testaccount

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Hitiepoeh
Starter
Starter

ik moet zeggen dat ik verschoten ben dat er toch 1 adsl provider was die een testaccount gaf -> het is EVONET die met de eer gaat lopen

een dikke pluim voor evonet!

hoe komt het dat de rest dat zogezegd "niet kan aanbieden"?

nu kan je tenminste de provider eens testen vooraleer je er ineens een gans jaar aan vastzit en ziet dat het een grote vergissing was, met gevolg dat je hier bijna elke dag het forum komt volklagen :)

ok ja de lijn is miss nie geswapped (of wat dan ook) .. toch vind ik het wel chique

genoeg geslijmt nu =)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Is al langer bekend dat evonet ( het vroegere xs4all ) een degelijke provider is !

Je kan er zelfs een shell account krijgen op hun servers ... niets dan lof over evonet !
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member

Toch vreemd dat ik ooit eens een test-account kreeg van EDPnet... niet?
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Kurt Breezer schreef:Toch vreemd dat ik ooit eens een test-account kreeg van EDPnet... niet?
Hij vraagt toch of er nog een provider zoiets heeft gedaan ... blijkbaar ben jij de eerste die dit meedeelt ... niet ?
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member

Hitiepoeh schreef:ik moet zeggen dat ik verschoten ben dat er toch 1 adsl provider was die een testaccount gaf -> het is EVONET die met de eer gaat lopen
@ditch... :|
Afbeelding
killer
Pro Member
Pro Member

Waarom bieden andere providers dat niet aan:
omdat providers ook een aansluitkost hebben,
er komt werk bij kijken dat door Belgacom uitgevoerd wordt vooraleer je eigenlijk aangesloten bent.
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 96 keer

killer schreef:Waarom bieden andere providers dat niet aan:
omdat providers ook een aansluitkost hebben,
er komt werk bij kijken dat door Belgacom uitgevoerd wordt vooraleer je eigenlijk aangesloten bent.
Ik vermoed dat de topicstarter al ADSL had en dat hij van Evonet gewoon een login gekregen heeft waarmee hij hun diensten kon uitproberen.
Hitiepoeh
Starter
Starter

@ didymus:
idd, ik heb al adsl (mn laatste dagen bij easynet spijtig genoeg...)
en ik ben op zoek naar een goede isp...

het is waar dat edpnet ooit testaccounts gaf (ik heb +- een jaar of 2 geleden eens een testaccount gekregen) maar ondertussen doen ze dit dus niet meer wat ik wel spijtig vind want nu zit je direkt vast voor een jaar :(

langs de andere kant kan je de isp niet volledig testen omdat je nog steeds op het netwerk van je huidige isp zit (moeten ze niet iets veranderen ergens... lijn swappen.. of wat het ook allemaal is...??)
Didymus
Elite Poster
Elite Poster

Hitiepoeh schreef:langs de andere kant kan je de isp niet volledig testen omdat je nog steeds op het netwerk van je huidige isp zit (moeten ze niet iets veranderen ergens... lijn swappen.. of wat het ook allemaal is...??)
Ik geloof dat Evonet net als Easynet met BROBA II werkt en dat er bij een overstap niets veranderd moet worden in de centrale. Dit moet enkel als je naar een provider overstapt die gebruik maakt van het Scarlet netwerk zoals EDPNet.
Hitiepoeh
Starter
Starter

en zit dr een groot verschil in qua performance enzo?
broba II vs Scarlet?

of is da net hetzelfde...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

EDPnet gebruikt ook BROBAII (en BRUO).
Hitiepoeh
Starter
Starter

jamaar wa ist nu? :)
ist nu BROBAII of scarlet?

bij edpnet zeiden ze dat ze een aanvraagt hadden gestuurd naar belgacom om mn lijn om te zetten (kweet niet juist wat ze doen) en dat deze aanvraag ontvangen was bij belgacom maar er nog geen datum was vastgelegd om dit uit te voeren

daaruit maak ik op dat het toch scarlet is?
Didymus
Elite Poster
Elite Poster

Voor EDPNet moet je in de centrale op de BAS van Scarlet aangesloten worden, geloof ik.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Didymus schreef:Voor EDPNet moet je in de centrale op de BAS van Scarlet aangesloten worden, geloof ik.
BROBAII = in beheer van Scarlet
TURBOLINE = in beheer van Belgacom

either way gaat je lijn naar het juiste netwerk moeten omgeschakelt worden door Belgacom
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”