Ik heb een acer aspire 1694 laptop en ik heb sedert gisterenavond het volgende voor.
Mijn spatiebalk werd steeds minder gevoeig voor mijn aanslagen en registreert nu zelf niks meer als ik erop druk.
Momenteel behelp ik me met een USB-toetsenbord dat ik erop heb aangesloten, maar handig is anders.
Weet iemand wat ik eraan kan doen? alle andere toetsen werken nog perfect normaal.
Ik moet tegen woensdag nog mijn thesis afwerken, dus ff binnenspringen bij de pc-boer is geen optie.
Greets
toetsenbord laptop
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- ikkejonge
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
lospeuteren zal ik niet riskeren, daar ze nog in garantie is. Heb wel met mijn borsteltje dat ik eens bij netwerk heb gehad, geprobeerd vuil weg te halen. Niet dat er veel zat, want ik draag zorg voor mijn laptop en reinig hem regelmatig.
Kan Google je helpen? http://www.misco.nl/categories.aspx?wci=148
Maar dat zal niet lukken vóór woensdag, maar zo heb je toch al een idee.
Druklucht spray kan een oplossing zijn.
Maar dat zal niet lukken vóór woensdag, maar zo heb je toch al een idee.
Druklucht spray kan een oplossing zijn.
beter dan nietsMomenteel behelp ik me met een USB-toetsenbord dat ik erop heb aangesloten

- ikkejonge
- Pro Member
bedankt, maar zal me dus idd maar met mijn noodoplossing behelpen en dan erna hem eens met lucht behandelen.
Als dat niet helpt, dan denk ik wel dat het garantie wordt.
Thx
Als dat niet helpt, dan denk ik wel dat het garantie wordt.
Thx
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Of ALT-32 gebruiken ipv spatie
Ik zou eerder ook opteren voor een extern toetsenbord...
Als je hem binnendoet in garantie, 'k hoop dat het dan wat vlotter gaat dan bij mij. Moederbord defect en na 4 weken is het er nog niet

Ik zou eerder ook opteren voor een extern toetsenbord...
Als je hem binnendoet in garantie, 'k hoop dat het dan wat vlotter gaat dan bij mij. Moederbord defect en na 4 weken is het er nog niet

- ikkejonge
- Pro Member
eens bij mijn pc-winkel in Waregem binnengedaan. Daar vastgesteld dat het geen vuil ofoz is. Dus ze hebben een nieuw toetstenbord besteld en verwittigen me als het binnen is.
Uiteindelijk zal ik mijn laptop nog geen kwartier kwijt zijn en geen euro minder rijk (of arm).
Mag ook eens gezegd worden als je goede service krijgt.
Uiteindelijk zal ik mijn laptop nog geen kwartier kwijt zijn en geen euro minder rijk (of arm).
Mag ook eens gezegd worden als je goede service krijgt.