Energiemeter heeft zich verstopt

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
didi
Starter Plus
Starter Plus

De energiemeter in het systeemvak speelt al zes maanden verstoppertje. Ik heb al instellingen ed veranderd maar hij blijft zich schuilhouden. Weet er iemand hoe ik die meter terug in het systeemvak tevoorschijn tover?? Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen? En hoe kan je het oplossen? Onlangs merkte ik op dat de het icoon van het volume ook verdwenen was maar die komt regelmatig terug op bezoek....
Bedankt alvast!
GHX73
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Energiemeter: Rechtsklikken op het Bureaublad>Eigenschappen>Schermbeveiliging>Energie>Geavanceerd en daar "pictogram altijd in het systeemvak weergeven" aanvinken>Toepassen>OK.

Volume: Configuratiescherm openen>Geluid en Audioapparaten en in het tabblad Volume "pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen" aanvinken>Toepassen>OK.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

GHX73 schreef:Energiemeter: Rechtsklikken op het Bureaublad>Eigenschappen>Schermbeveiliging>Energie>Geavanceerd en daar "pictogram altijd in het systeemvak weergeven" aanvinken>Toepassen>OK.
Ben benieuwd of dit dé oplossing gaat bieden, want "mijn" energiemeter vertoont ongeveer hetzelfde gedrag - alleen verschijnt de meter bij mij altijd als ik op batterij aan't werken ben.
If you can't beat them, confuse them.
didi
Starter Plus
Starter Plus

helpt niks... Ik vind het echt super eigenaardig.. Heb al alles geprobeerd en zo te horen bestaat er gewoon geen oplossing voor dit probleem...
TimDW
Member
Member

Volgende procedure kan het probleem eventueel oplossen:

=> Op het bureaublad, klik op "Mijn Netwerklocaties"
=> In dat venster, klik op "Pictogrammen voor UPnP-apparaten in het netwerk verbergen" (linker kolom)
=> Start de pc / laptop opnieuw op

Meer info (engelstalig): http://www.tech-pro.net/howto_013.html
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”