De energiemeter in het systeemvak speelt al zes maanden verstoppertje. Ik heb al instellingen ed veranderd maar hij blijft zich schuilhouden. Weet er iemand hoe ik die meter terug in het systeemvak tevoorschijn tover?? Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen? En hoe kan je het oplossen? Onlangs merkte ik op dat de het icoon van het volume ook verdwenen was maar die komt regelmatig terug op bezoek....
Bedankt alvast!
Energiemeter heeft zich verstopt
Energiemeter: Rechtsklikken op het Bureaublad>Eigenschappen>Schermbeveiliging>Energie>Geavanceerd en daar "pictogram altijd in het systeemvak weergeven" aanvinken>Toepassen>OK.
Volume: Configuratiescherm openen>Geluid en Audioapparaten en in het tabblad Volume "pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen" aanvinken>Toepassen>OK.
Volume: Configuratiescherm openen>Geluid en Audioapparaten en in het tabblad Volume "pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen" aanvinken>Toepassen>OK.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Ben benieuwd of dit dé oplossing gaat bieden, want "mijn" energiemeter vertoont ongeveer hetzelfde gedrag - alleen verschijnt de meter bij mij altijd als ik op batterij aan't werken ben.GHX73 schreef:Energiemeter: Rechtsklikken op het Bureaublad>Eigenschappen>Schermbeveiliging>Energie>Geavanceerd en daar "pictogram altijd in het systeemvak weergeven" aanvinken>Toepassen>OK.
If you can't beat them, confuse them.
Volgende procedure kan het probleem eventueel oplossen:
=> Op het bureaublad, klik op "Mijn Netwerklocaties"
=> In dat venster, klik op "Pictogrammen voor UPnP-apparaten in het netwerk verbergen" (linker kolom)
=> Start de pc / laptop opnieuw op
Meer info (engelstalig): http://www.tech-pro.net/howto_013.html
=> Op het bureaublad, klik op "Mijn Netwerklocaties"
=> In dat venster, klik op "Pictogrammen voor UPnP-apparaten in het netwerk verbergen" (linker kolom)
=> Start de pc / laptop opnieuw op
Meer info (engelstalig): http://www.tech-pro.net/howto_013.html