Klik op het Logo a.u.b.
dit klinkt op zen westvlaamstoerist schreef:alle ze veranderen van de ene bucht naar de andere bucht
Da zouden ze net zo goed hier in Limburg zeggen ...patje schreef:dit klinkt op zen westvlaamstoerist schreef:alle ze veranderen van de ene bucht naar de andere buchtben ik just of nie
achzo da wist ik nu nietmeon schreef:Da zouden ze net zo goed hier in Limburg zeggen ...patje schreef:dit klinkt op zen westvlaamstoerist schreef:alle ze veranderen van de ene bucht naar de andere buchtben ik just of nie
Yup, noem het Brugspatje schreef:dit klinkt op zen westvlaamstoerist schreef:alle ze veranderen van de ene bucht naar de andere buchtben ik just of nie
Pech, ik versta het ooktoerist schreef:Yup, noem het Brugspatje schreef:dit klinkt op zen westvlaamstoerist schreef:alle ze veranderen van de ene bucht naar de andere buchtben ik just of nie
![]()
Ja in de limburg verstaan ze ons ook, en wij limburgers ook.
Alleen maar de antweeerpenears verstaan ons nie, maar da 's ook nie belangrijk hé![]()
Was als grapje hé mannen, wil hier geen dialectenoorlog starten
Die dingen heten nu "Windows Live ID's"Ken Losfeld schreef:Enkel hoop ik dat ze .net accounts niet gaan afsluiten en ons verplichten iets nieuws te gaan registreren.
Ik denk eerder dat je de ongewenste reclame er moet bij nemen, of een combinatie van beiden. Wie betaalt krijgt een reclamevrije versie.Phuncz schreef:Paid service anyone ? Zal niet lang duren voordat je voor al die Live troep kan gaan betalen vermoed ik.