Ik ben van plan om mij een draadloze router aan te kopen, maar zit met het probleem van de usb modem.
Goed ik bel dus naar skynet. Ik krijg een tiep aan de lijn, die dus totaaaaal niet wist waarover ik bezig was. Toen ik hem na 5 minuten had kunnen uitleggen dat ik het had over wireless lan, begon die totaal te panikeren. Zeer grappig, ik heb die mens dus moeten uitleggen hoe dat dus werkt, en welke aanbieding belgacom heeft ivm draadloos surfen.
Toen ik dan begon over mijn prob met de usb modem, begon hij over usb adaptoren die ze verkopen bij belgacom...
 waarna ik hem dus geduldig heb uitgelegd waarvoor die usb adaptors dienen.
 waarna ik hem dus geduldig heb uitgelegd waarvoor die usb adaptors dienen. Daarna dan toch mijn vraag begrijpbaar proberen uitleggen. Waarna hij naar de technische dienst heeft gebeld... die hem vertelden dat ik illegaal bezig was
 
 Jaja, de helpdesk is entertainend
 
 Gelukkig hebbik ook al andere ervaringen gehad, mensen die geduldig luisteren naar je vraag, en je dan ook echt HELPEN.
Zijn er geen vacatures meer open Skynet?
 
 greetz
Raindog
 
					 
  
 







 hehe
 hehe . Neem het hun niet kwalijk want als ze zich niet aan de regels houden vliegen ze buiten.
. Neem het hun niet kwalijk want als ze zich niet aan de regels houden vliegen ze buiten.

 Die 6.30 minuten is een opgelegd GEMIDDELD streefdoel waar we trachten onder te blijven. Maar om openlijk te verkondigen dat de HD van IPG op niks trekt vind ik persoonlijk wat te ver gaan mijn beste, en dit zegt misschien wel meer over jouw professionaliteit dan over wat ook.
  Die 6.30 minuten is een opgelegd GEMIDDELD streefdoel waar we trachten onder te blijven. Maar om openlijk te verkondigen dat de HD van IPG op niks trekt vind ik persoonlijk wat te ver gaan mijn beste, en dit zegt misschien wel meer over jouw professionaliteit dan over wat ook.
 . imho was Skynet beter onafhankelijk gebleven, en gewoon 1 grote helpdesk.
. imho was Skynet beter onafhankelijk gebleven, en gewoon 1 grote helpdesk.