ISP stats

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
::steven::
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Kan sinds kort genieten van de service van EDPnet.
Om alle verkeer wat in het oog te houden dan ook maar ISP monitor geïnstalleerd.
Jammergenoeg lijkt het programma er niet in te slagen de stats te synchroniseren met de stats van EDPnet.
Onderaan de statusbalk van ISP monitor (versie 5.3.3) komt telkens:
"fout op EDPnet site" en blijven de statistieken op 0 % staan...

vreemd, want alle instellingen lijken nochtans correct te zijn...

Iemand nog dit probleem of weet er iemand een oplossingsvoorstel?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik heb zo de indruk dat de ontwikkeling van ISP-monitor al een tijdje stil staat. Dus het zal denk ik eerder aan ISP-monitor zelf liggen dan aan jou ;)
Afbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

De ontwikkeling ligt echt wel niet stil, dit probleem kwan net na een nieuwe versie, maar het probleem lag aan het feit dat EDPnet de bron van hun pagina's van de meter aanpaste. De dag erna had ik al een update.
Je kan het probleem oplossen door de 'Beta' down te loaden op hun forum of via de link onderaan deze post.

http://forum.ispmonitor.be/viewtopic.php?t=396
http://dev.ispmonitor.be/isp.exe (Gewoon de isp.exe in de map in c:/program files/ ISP monitor/ overschrijven.)
::steven::
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

merci...
Werkt nu idd.
allez hupsakee, nog een forumke om nu en dan eens binnen te springen... :wink:
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

het zou interessant zijn als je de functies van ISP monitor en netlimiter zou kunnen samenvoegen, zodat je download/upload snelheid automatisch verminderd worden als je aan een bepaald verbruikersvolume gekomen bent.
Als je bv Edpnet hebt, dan is 20GB inbegrepen in je abonnement, maar pas op 60GB kom je op smallband (of 100 na aanvraag). Als er mensen zijn die willen vermijden dat ze meer moeten betalen (ook al is het niet veel), dan zouden ze er bv voor kunnen zorgen dat zodra je aan een verbruik van 19GB zit, dat uw snelheid omlaag gaat tot het einde van de maand.

Persoonlijk vind ik het niet erg als ik moet bijbetalen, maar als je ouder bent van kinderen die nogal eens vanalles durven downloaden en je wil echt niet meer betalen aan hun internet, dan is dit wel een oplossing (Eventueel met paswoord beveiliging ofzo)
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”