Energiemeter verdwenen in systeemvak !

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
didi
Starter Plus
Starter Plus

Hoi,
Ik heb een probleem waar blijkbaar niemand een oplossing voor heeft :cry: ,plots is het icoontje van de batterij van mijn laptop in het systeemvak verdwenen, het audio pictogram is nu ook verdwenen en ik krijg ze niet zomaar terug geactiveerd (via config->energiemeter,..)

Weet er iemand raad voor mij?

Alvast heel erg bedankt,
DIDI
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

nu je het zegt, ik heb dit ook sinds de laatste updates van Windows! Maar eigenlijk nog nooit naar oplossing gezocht :-)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 252 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Probeer dit eens: rechtsklikken op de 'system tray' (=het gedeelte met het klokske) en dan "customize notifications" kiezen op het rechtsklik-menuke. Daar kan je normaal instellen welke icoontjes zichtbaar moeten blijven.

Bij de laatste updates zat er waarschijnlijk een die te maken heeft met powermanagement -- omdat er ergens een in bug zat die de batterij sneller deed leeglopen als er een USB toestel aan de laptop gekoppeld werd. Misschien heeft dat er mee te maken.
didi
Starter Plus
Starter Plus

Hoi,
Bedankt voor je antwoord, maar ik heb dit reeds allemaal al geprobeerd en toch krijg ik die energiemeter niet meer terug?? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, is dit een fout in een update of zo?
Mvg,
DIDI
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”