Stel u voor, suggesties die breder gaan dan de nauwe vraag van de TS.Goztow schreef: 12 uren geleden Wat hem volgens mij tegen de borst stootte was al de rest van de discussie die geen antwoord bood op zijn oorspronkelijke vraag.
Mobiele airco maar buiten
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 532 keer
- Bedankt: 1273 keer
- nerph
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik denk het niet, later had cadsite dit gepost:
Ik kan begrijpen dat hij hulp wou naar het zoeken van iets heel specifiek (blijkbaar die dingen dat NuKeM gelinkt heeft) maar als je een topic maakt op een discussieforum is het toch logisch dat er over gediscussieerd wordt?cadsite schreef: 6 dagen geleden Nee, t is geen split en nee ik ga gaan €2000 meer betalen voor een vaste.
¯\_(ツ)_/¯
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
-
x0f
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hij wou een spot-cooler die hij kon buiten zetten met de buis door een raam/deur naar binnen. Dat is hierboven al eens door iemand uitgelegd.
Alleen past dit niet want die zijn te duur voor hem en zijn niet gemaakt om buiten te zetten.
Dat hij daardoor een mini-woedeaanval heeft gekregen is opmerkelijk voor een volwassen man die gewoonlijk een beetje eigenwijs maar constructief bijdraagt. Gelukkig leven we in een welvarend land en kan hij dit laten behandelen.
Alleen past dit niet want die zijn te duur voor hem en zijn niet gemaakt om buiten te zetten.
Dat hij daardoor een mini-woedeaanval heeft gekregen is opmerkelijk voor een volwassen man die gewoonlijk een beetje eigenwijs maar constructief bijdraagt. Gelukkig leven we in een welvarend land en kan hij dit laten behandelen.