Object + omschrijving: LG 65QNED866RE TV, modeljaar 2023
Doos heb ik nog, is compleet met voet en afstandsbediening. Ik wil misschien een grotere tv, maar dan wil ik deze wel een tweede leven geven en nog een redelijk bedrag voor krijgen
Optionele foto's:
Zoals je kan zien is de behuizing aan de bovenkant niet helemaal recht, dit was al zo bij levering. Heb toen nog wat geld teruggekregen. Dit heeft overigens nooit invloed gehad op beeldkwaliteit.
Optionele eigen indicatie van vraagprijs: geen idee, een online winkel geeft 240 euro als inruilwaarde, maar dat vind ik aan de lage kant...
aankoopprijs: € 1899
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: halen/brengen
[Prijspeiling] LG 65QNED866RE TV
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
boonpwnz
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 183 keer
Je kan het 2025 model voor 700 euro krijgen. https://www.krefel.be/nl/p/31003323-lg- ... 25-65-inch
dus ik zou zeggen 400 voor deze.
Bij mij past deze niet anders had ik interesse.
dus ik zou zeggen 400 voor deze.
Bij mij past deze niet anders had ik interesse.
- Splitter
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 660 keer
- Recent bedankt: 9 keer
is dat met of zonder het ingebouwde afluisteren ? 
spijtig van webos, ben op zich wel op zoek naar een vervanger voor mijn oudere mitv, maar het moet dan wel weer een android (nouja, tegenwoordig google) tv zijn.
spijtig van webos, ben op zich wel op zoek naar een vervanger voor mijn oudere mitv, maar het moet dan wel weer een android (nouja, tegenwoordig google) tv zijn.
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 715 keer
- Bedankt: 795 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Wordt steeds moeilijker aangezien men steeds meer gebruik maakt van apps. Een eigen mediaspeler is een andere optie.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Splitter
- Elite Poster

het is offtopic hier (dus mss mod: deeltje splitsen?), maar:
enerzijds, gamers nexus heeft getoond dat ze nog steeds luisteren & opnemen ook als ze niet aan internet hangen (op dat moment kan het nergens naartoe natuurlijk),
maar anderzijds: hoe ga je tv kijken met je streaming app (tvv, vtm go, ...) zonder dat je dat ding aan het internet hangt?
ze zijn ermee aan het overdrijven tegenwoordig met microfoons in je tv die altijd luisteren en ACR dat weet wat je kijkt
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 532 keer
- Bedankt: 1273 keer
Een aparte mediaspeler: Google TV, met een RPI zal je ook wel iets kunnen, etc.Splitter schreef: 1 dag geleden maar anderzijds: hoe ga je tv kijken met je streaming app (tvv, vtm go, ...) zonder dat je dat ding aan het internet hangt?
- Splitter
- Elite Poster

klopt, maar dan moet je dus geen smart tv kopen hé, dan ben je tenminste zeker dat de tv je niet afluistert. (maar dan doet die mediaspeler het mss wel, terwijl die ook nog even botnetje speelt)
domme tv's zijn trouwens een uitstervend ras helaas
domme tv's zijn trouwens een uitstervend ras helaas