https://firmo.be/nl/0799091641/edpnet-belgium
26,5 miljoen omzet 2025
De provider uit Sint-Niklaas, die eind 2023 door Citymesh werd overgenomen, wist hiermee het boekjaar 2025 met een bescheiden winst af te sluiten. Dit volgde onder meer op een strategische prijsverhoging van de internetabonnementen die in september 2025 werd doorgevoerd om de netwerkkwaliteit te waarborgen.
Benieuwd naar omzet 2026.
Edpnet rapporteert omzet van 26.5 miljoen in 2025
-
fmcstaartmees
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Misschien moeten jullie ook eens kijken naar de waarschuwingen? Benieuwd of jullie dan nog zo gaan juichen.
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 373 keer
- Bedankt: 259 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Show me the money waarschuwingen.
Als je verwijst naar het artikel op Telecompaper, dat zit achter een inlogmuur.
Als je verwijst naar het artikel op Telecompaper, dat zit achter een inlogmuur.
Computer(k)nul
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 3928 keer
- Recent bedankt: 14 keer
ik wel (denk ik)
Er wordt verwezen naar "waarschuwingen" in de link van de openingspost (Firmo.be) ...
"negatieve" gezondheidsscore (automatische "berekening" gebaseerd op de laatste jaarrekening: "lage" solvabiliteit/"onvoldoende" liquiditeit
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
SpecialK
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 157 keer
Als je de cijfers wil zien: die zijn vrij raadpleegbaar.
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... 0799091641
Winst was net geen 100k. Vorig jaar was er nog een aanzienlijk verlies. En een laag eigen vermogen. Maar het is een dochter van Citimesh dus je moet die cijfers waarschijnlijk toch eerder op groepsniveau bekijken.
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... 0799091641
Winst was net geen 100k. Vorig jaar was er nog een aanzienlijk verlies. En een laag eigen vermogen. Maar het is een dochter van Citimesh dus je moet die cijfers waarschijnlijk toch eerder op groepsniveau bekijken.
-
satsurfer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 724 keer
- Bedankt: 441 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Bedoel je hiermee, ondergetekende 'crimineel' die ooit edpnet aanraadde via een reseller van hen? En waar die klanten 2€ korting kregen op de reguliere prijs? En nee, geen commissieloon hiervoor....Ook al zeggen uw paranoïde/ziekelijke gedachten iets anders...De onterechte jaloezie/afgunst zit diep vermoedelijk.9livesuni schreef: 1 week geleden Oh kent ge dat niet? Dat is een iets chiquere naam voor klanten die geen smeergeld nodig hebben.
Nog altijd 'bevriend' met die gast, ook al zag ik hem nog nooit in real life, en verdient hij geen rotte bal meer aan mij. (zelfs vriendin op base gezet en niet Edpnet als 'ambassadeur')..
Trouwens al 1 jaar weg bij hen...
Nog altijd top internet daar alleen is de prijs/kwaliteit voor mij niet meer in balans.
En ook tevreden van stabilteit bij Orange, alleen hun starheid in eigen modemgebruik.