Digi prepaid
-
Yvekes
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik had in april een digi prepaid-kaart met nieuw nummer (esim) besteld om af en toe te gebruiken als ik wat extra data of belminuten nodig had.
Ik merk dat ik in de klantomgeving de prepaidkaart niet meer kan herladen. De knop 'beheer' bij 'mijn producten' is grijs en kan ik niet openen. Volgens hun voorwaarden zou belwaarde 3 maand geldig zijn en de simkaart vervallen na 9 maanden zonder herlading. Dit zou dus toch niet mogen.
Ik kan wel nog op het nummer gebeld worden, dus ze hebben het niet gedeactiveerd. Klantendienst kon telefonisch niet helpen en hun technische afdeling vraagt naar printscreen die ik zelf zie in hun klantomgeving.
Zou toch niet mogen gebeuren en indien niet snel opgelost of een verklaring van hun kant, zou ik hun prepaid-optie niet snel gebruiken voor iemand met slechts 1 gsm-nummer.
Ik merk dat ik in de klantomgeving de prepaidkaart niet meer kan herladen. De knop 'beheer' bij 'mijn producten' is grijs en kan ik niet openen. Volgens hun voorwaarden zou belwaarde 3 maand geldig zijn en de simkaart vervallen na 9 maanden zonder herlading. Dit zou dus toch niet mogen.
Ik kan wel nog op het nummer gebeld worden, dus ze hebben het niet gedeactiveerd. Klantendienst kon telefonisch niet helpen en hun technische afdeling vraagt naar printscreen die ik zelf zie in hun klantomgeving.
Zou toch niet mogen gebeuren en indien niet snel opgelost of een verklaring van hun kant, zou ik hun prepaid-optie niet snel gebruiken voor iemand met slechts 1 gsm-nummer.
-
Yvekes
- Member

Ik heb ook al gemerkt als je bij Jim Mobile (zal bij mobile vikings zelfde zijn vermoed ik aangezien zelfde firma) 2 nummers hebt, dat je er slechts 1 moet herladen elke 18 maanden om beide nummers actief te houden. Indien je er slechts 1 nummer hebt, schrappen ze het wel Indien je 18 maanden niet herladen hebt.
-
Bert1
- Starter

- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Is dit ondertussen opgelost?Yvekes schreef: 1 maand geleden Ik had in april een digi prepaid-kaart met nieuw nummer (esim) besteld om af en toe te gebruiken als ik wat extra data of belminuten nodig had.
Ik heb namelijk hetzelfde voor …
-
Yvekes
- Member

Ik heb op 10/08 een email gehad van digi dat hun technische dienst sinds 15/07 hard werkt aan oplossing hiervoor en het probleem dus gekend is, maar ze nog geen datum kunnen geven wanneer opgelost zal zijn. Ik heb hun op 10/07 het probleem gemeld waarbij ze eerst screenshots van klantomgeving vroegen om te kunnen analyseren.
Bij mij gaat het om een extra nummer dus geen ramp, maar indien je maar 1 nummer in gebruik hebt, zit je vast en kan je niks meer. Zelfs wanneer het wel opgelost is, denk ik niet dat ik aandurf om een vast nummer van gezinslid hierop over te zetten, moest het opnieuw gebeuren. Misschien dat ik hun goedkoopste abo wel nog een keer probeer.
Bij mij gaat het om een extra nummer dus geen ramp, maar indien je maar 1 nummer in gebruik hebt, zit je vast en kan je niks meer. Zelfs wanneer het wel opgelost is, denk ik niet dat ik aandurf om een vast nummer van gezinslid hierop over te zetten, moest het opnieuw gebeuren. Misschien dat ik hun goedkoopste abo wel nog een keer probeer.