Bolt Plenty Vast welkomstcadeau

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 40 keer

situatie:
Ik kijk informatief naar vtest voor mijn elektriek.

Volgens vtest geeft Bolt Plenty Vast een welkomstcadeau nieuwe klant van 300€, genoeg om als ik zou overschakelen het aandeel van 250€ mee te betalen.
Helaas vind ik noch op de Bolt of de Plenty site info over dit welkomstcadeau

Iemand meer info?
Loopt tem 31/08/2026
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 9 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:
Te Koop forum

Ik had ze gemaild daarover, hun antwoord:
De korting bij het Plenty Online Dynamisch contract bestaat uit twee aparte voordelen.

Enerzijds geniet je van een eenmalige korting van € 320 (incl. btw). Deze korting wordt automatisch toegekend na één jaar ononderbroken verbruik onder dit contract en wordt verrekend op je afrekeningsfactuur. Deze korting staat los van je verbruik of injectie.

Daarnaast geniet je tijdens je eerste contractjaar ook van een bijkomende injectievergoeding van 1,0 c€/kWh (excl. btw). Dit betekent dat je voor de elektriciteit die je op het net injecteert, gedurende het eerste jaar een extra vergoeding ontvangt.

De korting van € 320 en de bijkomende injectievergoeding zijn dus twee afzonderlijke voordelen. Daarom zie je de € 320 korting niet terug in de tarieven op de tariefkaart. De korting wordt pas na het eerste contractjaar toegepast op je afrekeningsfactuur.
Ik heb 2 aandelen gekocht. Dit is voor Dynamisch, maar ik veronderstel dat de eenmalige korting hetzelfde is.
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”