Ik heb momenteel twee Creality CR6SE's die al lang zijn afgeschreven, maar nog steeds werken.
Ik overweeg om deze te doneren aan een school, ipv moeite te moeten doen op 2dehands.
Iemand tips waar in Oost-Vlaanderen ik deze kan doneren? Ik woon in de Vlaamse Ardennen maar Gent / Aalst zijn ook vlot bereikbaar.
Upgraded our workshop to CoreXY printers.
Spare parts are easy to find, and machine is easy to service.
Sold as-is, no support, no separate sales.
Features:
- auto bed level
- print size 235*235*250
- with upgraded all metal extruder on each
- extruder esteps calibration file included for each
- power cord included
- 8 GB card included
- lots of spare nozzles included
- drawer with original parts included
- print directly from the SDCARD, computer does not need to be turned on
Doneren 3D printers aan onderwijs - Oost-Vlaanderen
-
Taaner242
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 32 keer
Dag Frederic,
in De Klaproos in Overboelare (Geraardsbergen) kunnen we daar wel iets mee doen. Eentje zal volstaan.
Wij zijn een onafhankelijke Freinetschool. Dit is gesubsidieerd vrij onderwijs maar niet afhankelijk van een groter bestuur. Voor de extra's moeten we dus zelf financieel instaan.
Ik dacht ook direct aan https://astertechnics.be/ een vzw die diverse technische workshops gaf maar die lijken niet meer actief te zijn.
Misschien kan de tweede naar Keerpunt Geraardsbergen. Dat is een middelbare freinetschool (is ander bestuur, met verschillende afdelingen over Vlaanderen).
Ik kan de printers gerust ophalen.
groetjes!
in De Klaproos in Overboelare (Geraardsbergen) kunnen we daar wel iets mee doen. Eentje zal volstaan.
Wij zijn een onafhankelijke Freinetschool. Dit is gesubsidieerd vrij onderwijs maar niet afhankelijk van een groter bestuur. Voor de extra's moeten we dus zelf financieel instaan.
Ik dacht ook direct aan https://astertechnics.be/ een vzw die diverse technische workshops gaf maar die lijken niet meer actief te zijn.
Misschien kan de tweede naar Keerpunt Geraardsbergen. Dat is een middelbare freinetschool (is ander bestuur, met verschillende afdelingen over Vlaanderen).
Ik kan de printers gerust ophalen.
groetjes!
- nerph
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 62 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik doe vrijwilligerswerk bij een vzw in Oost-Vlaanderen (hoofdzetel is in Merelbeke en ons kantoor is in Wetteren) die daar mogelijks interesse zou in hebben. We doen kampen en workshops voor kinderen rondom technologie (3D printen, Virtual Reality, LEGO Spike, gamen, enzovoort...), vaak in samenwerking met scholen.
Ik heb het hen alleszins gevraagd, in het geval dat ze nog beschikbaar zouden zijn.
Toegevoegd na 1 uur 55 minuten 29 seconden:
Ze zijn zeker geïnteresseerd dus je mag mij gerust een pb sturen als wij ze mogen hebben @FredericV, @Taaner242 was wel eerst en ik zou zeker begrijpen als ze naar daar gaan.
Ter info, het vzw waar ik werk is FluxLab Netwerk vzw (https://www.fluxlab.be).
Ik heb het hen alleszins gevraagd, in het geval dat ze nog beschikbaar zouden zijn.
Toegevoegd na 1 uur 55 minuten 29 seconden:
Ze zijn zeker geïnteresseerd dus je mag mij gerust een pb sturen als wij ze mogen hebben @FredericV, @Taaner242 was wel eerst en ik zou zeker begrijpen als ze naar daar gaan.
Ter info, het vzw waar ik werk is FluxLab Netwerk vzw (https://www.fluxlab.be).
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
- nerph
- Premium Member

Voor mij is dat zeker goed maar lijkt me dan wel eventueel meer werk voor FredericV.
- nerph
- Premium Member

Ja dat had ik verwacht en snap ik ook volledig. Taaner242 was eerst dus ik ga afwachten wat jullie beslissen, als ze nog beschikbaar zijn wil ik ze gerust komen halen (of regel ik voor iemand ze te komen halen).