Als ik dit lees lijkt Digi precies ten onder te gaan
Wat zijn jullie gedachten?

hij is er vanaf 2023 bij, dat is dus toch 3 jaar - en er zijn trouwens genoeg mensen die na 1 of 2 jaar ergens anders gaan (beter loon, meer uitdaging, minder werken, ....)ghostboy1993 schreef: 1 maand geleden Is maar een gedacht maar een normaal mens blijft toch minimaal 3 jaar ana een vaste job? Hij zit er denk ik zelf geen 2 jaar ? En een CEO kan een bedrijf maken of breken. Als er een vertrekt is altijd met een rede ... Maar probeer hoopvol te zijn![]()

idd, dat zijn dus degenen die een uitdaging willen - en dat kan hier ook het geval geweest zijn, want "de operator is opgericht" nu,heist_175 schreef: 1 maand geleden Ik heb collega's die alleen projecten aanvaarden die compleet in het rood en volledig off-rails zijn.
ik betwijfel ten zeerste dat een CEO (eender welk bedrijf) deftig weet wat er op hun website staat (hell, bij pxm en telenet weten de teams die de site onderhouden het volgens mij vaak zelfs niet), en het onderhandelen voor tv licenties zal ook wel niet dadelijk bij de CEO zelf zitten, dus dat betwijfel ik.raf1 schreef: 1 maand geleden Genoeg reden om ontslagen te worden als zelfs in Brussel Digi Fiber-klanten moeten overstappen naar Proximus Fiber + TV om comfortabel naar het WK Voetbal te kunnen kijken.
wat in ieder geval wel zeker is, hoewel hij 18 jaar op de teller had bij proximus, is dat ook nooit meer dan een 4tal jaar in dezelfde positie geweest,Not sure what you ever saw in those Guys Jeroen, but you seem like a decent human so hope you can bounce back....