Op vrijdag 20 januari om middernacht zal de huidige equipment van realdsl verplaatst worden naar een nieuwe rack. Hierdoor zal u een korte downtime ondervinden. We schatten dat deze downtime een 15 minuten zal duren.
Deze verhuis is een van de stappen naar de upgrade van ons eigen netwerk.
De nieuwe rack kan je hier bewonderen
Downtime op Vrijdag 20 januari
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Zou het niet interessant zijn om al hun klanten via mail op de hoogte te stellen. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier meeleest.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ja een maillist zou heel goed zijnjwouters schreef:Ik was van plan om uw @realdsl.be email adres automatisch te mailen bij een nieuw nieuwsbericht...
goed idee?

zodat men maar 1 mail moet versturen, ipv status pagina uptodate te brengen en een mail naar een maillist te versturen.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
das zeker een goe idee, maar 'k zou dan wel rekening houden met welk mail adres de gebruikers prioritair gebruiken, want ...jwouters schreef:Ik was van plan om uw @realdsl.be email adres automatisch te mailen bij een nieuw nieuwsbericht...
goed idee?
Kan dit eventueel via het support portaal worden aangepastRealDSL FAQ schreef:7. Ik ben opzoek naar een connectie zonder al die pop3 mailboxen, webspace,...
Al deze diensten worden gratis aangeboden. Hiervoor wordt geen meerprijs aangerekend. U krijgt deze er extra bij, en hoeft er geen gebruik van te maken indien u dat niet wenst.

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
ook wel nieuwsbrief genaamdjwouters schreef:ik zou het zo kunnen maken dat je jezelf kan inschrijven voor nieuws updates ...
soort van "mailing list" ...

- Robbe
- El Robre
Als ge dan al diegene die zich niet hebben ingeschreven ook mailt, maar dan op hun RealDSL mail adres bvb ?jwouters schreef:ik zou het zo kunnen maken dat je jezelf kan inschrijven voor nieuws updates ...
Of om het simpel te houden automatisch naar realdsl mailen & als ge ingeschreven zijt op die mailing list, krijgt op dat adres ook nog is een mailtje

't Is maar hoe ge het noemt, de bedoeling zal wel dezelfde zijn, nl. informerenprodata schreef:ook wel nieuwsbrief genaamdjwouters schreef:ik zou het zo kunnen maken dat je jezelf kan inschrijven voor nieuws updates ...
soort van "mailing list" ...LOL

das idd mss het makkelijkste .. kan je ook mails krijgen als je dat realdsl.be adres amper gebruikt / nakijktjwouters schreef:ik zou het zo kunnen maken dat je jezelf kan inschrijven voor nieuws updates ...

mss als het eens af is ..eerste keer is op realdsl.be adres mailen en hier met een aankondiging dat je je kan inschrijven ^^
- Robbe
- El Robre
... da zou ideaal zijnTracer07 schreef:das idd mss het makkelijkste .. kan je ook mails krijgen als je dat realdsl.be adres amper gebruikt / nakijktjwouters schreef:ik zou het zo kunnen maken dat je jezelf kan inschrijven voor nieuws updates ...
mss als het eens af is ..eerste keer is op realdsl.be adres mailen en hier met een aankondiging dat je je kan inschrijven ^^

'k had het zo moeten verwoorden

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
idd ... ik was moe dus heb niet echt gelezen wat ik getyped hadTracer07 schreef:de move gok ikjwouters schreef:het zal het wegens probleempje nog uitgesteld worden...
je hoort hier nog vanwant geen disconnect gehad hier ^^

- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Mag deze sticky niet gelost worden? Komt nogal sullig over, 20 januari is allang voorbij ( en de snelheidsproblemen zijn opgelost
)

SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
unstickedBlock schreef:Mag deze sticky niet gelost worden? Komt nogal sullig over, 20 januari is allang voorbij ( en de snelheidsproblemen zijn opgelost)