Met opnieuw Belgisch voetbal én Ruben Van Gucht: Play Sports lanceert zijn “meest volledige aanbod ooit” voor een democratische prijs van 35 euro per maand voor het nieuwe seizoen. De beker wordt volledig exclusief overgenomen door Telenet (van DAZN).
Telenet Sports: 35 euro
Proximus Sports: 25 euro (Maar wel geen Ruben van Gucht en meer)
Orange Sports: Nog niet bekend?
TV Vlaanderen: die hebben als enige geen DAZN overeenkomst kunnen sluiten die het vroeger wel had?
Dus Play Sports is duurder geworden voor minder? Ik dacht dat ze de Champions League, Europa League en Europa Conference League niet meer hadden, bijvoorbeeld.
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690 Mobiel > Mobile Vikings (30GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
nerph schreef: 1 week geleden
Dus Play Sports is duurder geworden voor minder? Ik dacht dat ze de Champions League, Europa League en Europa Conference League niet meer hadden, bijvoorbeeld.
De UEFA clubcompetities vanaf seizoen (september) 2027 zijn in handen van canal+, dit betekent niet dat de bestaande rechten voor het komende seizoen (september) 2026 zijn gewijzigd.
Toegevoegd na 8 minuten 10 seconden:
Nog steeds niet te begrijpen dat ze niet gewoon ook een tarief maken voor niet-telenet klanten die playsports zouden willen bekijken.
TV Vlaanderen: die hebben als enige geen DAZN overeenkomst kunnen sluiten die het vroeger wel had?
TVV is in handen van Canal+, dat een eigen voetbalaanbod heeft. Wellicht komt er ook daar een of andere formule, maar dan wellicht zonder Belgisch voetbal.
Telenet Sports: 35 euro
Proximus Sports: 25 euro
Orange Sports: Nog niet bekend
TV Vlaanderen: Geen overeenkomst met DAZN meer
Mobile Vikings: 20 euro (via je factuur verrekend)
Eigenlijk wel gek die prijzen als je weet dat ESPN in NL veel meer betaald heeft voor het Nederlands voetbal maar wel veel goedkoper aan de man wordt gebracht. Zowel bij Delta als Ziggo zit ESPN zenders in het basis pakket TV van 15 euro. Ook Ziggo Sport zenders zitten bij Ziggo (vergelijkbaar met Play Sports zenders) in het basispakket. Dus in NL betaal je 15 euro terwijl je bij Telenet 50 euro(!) betaald voor praktisch hetzelfde en terwijl ESPN meer betaalde voor de rechten.
Vraag me toch af hoelang Telenet aan die prijzen kan volhouden als de concurrentie allemaal aan lagere prijzen aanbiedt. Maar zoals we allemaal toch al weten gaat de niets vermoedende consument dit toch nemen…
Internet: edpnet
86 Down / 27 Up Mobiel: hey! & Mobile Vikings
Je moet natuurlijk wel appelen met appelen vergelijken
Bij Telenet is het DAZN Total via Play Sports aan 24,99€ per maand
Het duurde Play Sports + DAZN Total aan 35€ bevat oa Premier league wat de anderen aanbieders niet hebben
Enkel Play Sports 1 & 2, het kan zijn dat ze soms een wedstrijd van Premier League, Bundesliga en zo uitzenden op Play Sports 3 en die kan je dan niet zien. En ik denk dat de UEFA clubcompetities uitgezonden worden op Play Sports 4 tem 7, dus die kan je ook niet bekijken bij Orange.
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690 Mobiel > Mobile Vikings (30GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
Kan wel weer tellen qua misleidende marketing. Dat ze dan het woord 'beperkt' erin zetten. Maarja daarmee kunnen ze te weinig mensen bedriegen natuurlijk.
5 EUR korting bij MV, het is niet veel maar beter dan niets. Denk niet dat ik dat ga betalen.
De pakketten zijn inderdaad niet zo makkelijk te vergelijken want er zit telkens wel iets niet of wel bij of beperkingen. De ene heeft CL de andere Premier League,...
Men gebruikt deze pakketten dan ook om het verschil te maken met anderen (exclusiviteit) en daar hangt een prijskaartje aan vast. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of dit de prijs waard is. Ik ben al tevreden dat men een vergelijk met DAZN gevonden heeft en dat die episode achter ons ligt.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Hallo,
Zelf heb ik internet en TV via Base (decoder).
Base behoort tot de Telenet Group. Maar het is mij nog niet duidelijk of ik mij kan abonneren op Play Sports (via de app).
tja, idd een optie maar ik zit goed bij Mobile Vikings voor mijn primaire nummer, op vlak van netwerk dekking en kwaliteit. Het zou niet mogen dat je verplicht bent een internet of mobiel abonnement te moeten afnemen gewoon om naar sports te kunnen kijken.
Hoe werkt dat eigenlijk want ik heb het zelf nog nooit genomen. Er staat telkens 1/2 bij, betekent dit dat er 2 kanalen zijn en er dus maar 2 wedstrijden uitgezonden worden. Wie bepaalt welke wedstrijden dat zijn en zijn deze dezelfde in al de pakketten?
Wat bij JPL waar de wedstrijden mooi geprogrammeerd zijn om elkaar op te volgen. Kan je dan 2 wedstrijden van 1 uitzenduur volgen en daarna weer 2 andere bvb 2 om 18u en 2 om 20u? Ik volg de goddelijke kanaries maar meestal zenden ze Brugge, Gent, Standard en zelfs Anderlecht uit.
Als je betaalt voor zo'n pakket wil je wel die wedstrijden zien die u interesseren en vaak is dat niet de ganse competitie maar bepaalde ploegen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
bollegijs schreef: 1 week geleden
Eigenlijk wel gek die prijzen als je weet dat ESPN in NL veel meer betaald heeft voor het Nederlands voetbal maar wel veel goedkoper aan de man wordt gebracht. Zowel bij Delta als Ziggo zit ESPN zenders in het basis pakket TV van 15 euro. Ook Ziggo Sport zenders zitten bij Ziggo (vergelijkbaar met Play Sports zenders) in het basispakket. Dus in NL betaal je 15 euro terwijl je bij Telenet 50 euro(!) betaald voor praktisch hetzelfde en terwijl ESPN meer betaalde voor de rechten.
De Belg betaalt graag.
deze vergelijking klopt niet, de situatie in NL is fundamenteel anders https://www.totaaltv.nl/nieuws/espn-wor ... -op-komst/ Nu is deze website niet vies van wat stemmingmakerij maar het geeft wel een beeld op de situatie en dat je dit niet 1 op 1 kan en mag vergelijken met BE.
Dizzy schreef: 2 dagen geleden
Hoe werkt dat eigenlijk want ik heb het zelf nog nooit genomen. Er staat telkens 1/2 bij, betekent dit dat er 2 kanalen zijn en er dus maar 2 wedstrijden uitgezonden worden. Wie bepaalt welke wedstrijden dat zijn en zijn deze dezelfde in al de pakketten?
Daarmee bedoelde ik 2 verschillende kanalen. Play sports heeft bvb 7 kanalen.
De topwedstrijden worden telkens op 1 vd 2 eerste kanalen uitgezonden. De andere kanalen worden vooral voor minder populaire wedstrijden gebruikt.
Toen ik zelf nog Play Sports had, waren enkel de eerste 2 kanalen als favoriet in mijn tv lijst aangeduid. Letterlijk nooit iets op kanaal 3 etc bekeken. Ook al omdat er geen overlappende wedstrijden zijn normaal gezien binnen 1 competitie.