Er lopen te veel zieke mensen rond op deze planeet ... het zal maar je huisdier zijn:
"Brandstichters blijken katten “met in brandbare vloeistof gedrenkte doeken aan staart” te gebruiken om bosbranden aan te steken in Italië"
https://www.hln.be/buitenland/brandstic ... ~a077e996/
Mijn kleine frustratie van de dag ...
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 148 keer
- Recent bedankt: 4 keer
De continue pop ups bij elk topic die opent via Tapatalk of opnieuw laden/refesh
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
- buthead
- Elite Poster

Bij gebruik Tapatalk telkens pop up voor de betaalde versie aan te kopen of via abbo maand/jaar.
Elke refresh of openen van topic komt deze te voorschijn
Elke refresh of openen van topic komt deze te voorschijn
Internet = Hey Telecom
- buthead
- Elite Poster

Haha klopt via web niet heel praktisch mss met een black Friday is aankopen gezien ik veel gebruik voor UB
Internet = Hey Telecom
- MaT
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 325 keer
Neemt de trein op een rustige dag en uur.
Gaat zitten in een bijna lege eerste klas sectie.
Komt een 4-zit voor mij een type zitten waarvan ik al een vermoeden heb dat die geen eerste klas ticketje heeft (maar kan ik niet hard maken wegens geen controle).
Tijdens de rit zet meneer een tablet op zijn tafeltje en speelt er een film of serie op af op speakers, weg rust, de sirenes, schoten, explosies en dramatische conversaties zijn in de hele wagon te volgen...
Hoe sommige mensen echt niet de meest simpele vorm van respect kunnen opbrengen door iedereen te laten 'meegenieten' van hun audiovisueel materiaal gaat me mijn petje te boven. Het kan me worst wezen wat je luistert of kijkt, maar draag een headset aub.
Mijn stop nadert, ik stel me recht.
Zie ik dat meneer niet eens aan het opletten is met wat er afspeelt maar druk bezig is op zijn telefoon iets candycrush-achtig te spelen. De tablet is maar achtergrondgeluid

Gaat zitten in een bijna lege eerste klas sectie.
Komt een 4-zit voor mij een type zitten waarvan ik al een vermoeden heb dat die geen eerste klas ticketje heeft (maar kan ik niet hard maken wegens geen controle).
Tijdens de rit zet meneer een tablet op zijn tafeltje en speelt er een film of serie op af op speakers, weg rust, de sirenes, schoten, explosies en dramatische conversaties zijn in de hele wagon te volgen...
Hoe sommige mensen echt niet de meest simpele vorm van respect kunnen opbrengen door iedereen te laten 'meegenieten' van hun audiovisueel materiaal gaat me mijn petje te boven. Het kan me worst wezen wat je luistert of kijkt, maar draag een headset aub.
Mijn stop nadert, ik stel me recht.
Zie ik dat meneer niet eens aan het opletten is met wat er afspeelt maar druk bezig is op zijn telefoon iets candycrush-achtig te spelen. De tablet is maar achtergrondgeluid
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 704 keer
- Bedankt: 789 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dat komt toch niet zo vaak voor op onze lijn maar ik zou er toch wat van zeggen als hij al niet doorheeft aan mijn mimiek wat ik er van denk.
Ik had onlangs eentje die keihard zat te bellen... in de stiltewagon. Ze kreeg veel kwade blikken maar ze had pas na 20 minuten door dat ze mega irritant bezig was. Het was dan ook niet enkel luid maar ook nog too much information.
Ik had onlangs eentje die keihard zat te bellen... in de stiltewagon. Ze kreeg veel kwade blikken maar ze had pas na 20 minuten door dat ze mega irritant bezig was. Het was dan ook niet enkel luid maar ook nog too much information.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- MaT
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 325 keer
Het was een 4-zit voor mij dus mijn afkeurende smoel kon hij niet zien.
Verder mag de frustratie nog zo groot zijn, ik heb geen zin in amok of een mes in mijn ribben. De wagon was bijna leeg dus ik stond er alleen voor en zoals ik zei leek het mij geen type die al in eerste klasse mocht zijn. Er wordt al voor minder agressief gereageerd in de huidige maatschappij helaas.
Verder mag de frustratie nog zo groot zijn, ik heb geen zin in amok of een mes in mijn ribben. De wagon was bijna leeg dus ik stond er alleen voor en zoals ik zei leek het mij geen type die al in eerste klasse mocht zijn. Er wordt al voor minder agressief gereageerd in de huidige maatschappij helaas.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron