lycamobile unlimited ' boost plus' -> 50 megabit (onbeperkte data?) mobiel aan 25/per maand

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 5 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

concurrentie met mobile vikings hun 300gb aan 50 megabits?

https://www.lycamobile.be/paymonthly/nl ... ited-data/

Onbeperkte Data
Maandelijks 25€

Boost Plus

4G/5G tot 50 Mbit/s

Onbeperkt bellen en sms'en

3600 internationale minuten (geselecteerde landen)

51 GB EU-dataroaming

eSIM beschikbaar

ik vind nergens zo direct iets terug van een FUP .
ze hadden vroeger een 500 gb optie, die is nu weg dit unlimited is er op de site in de plaats ( goedkoper dan de oude 500gb mogelijkheid ook)
het 300gb abonnement (20€) heeft geen 50 megabit beperking
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Provider

Is dat niet gewoon 300gb? We spreken over telenet hé :lol:
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

lyca gebruikt base/telenet als netwerk denk ik ja, maar is apart van telenet
los daarvan
bij mobile vikings ( over proximus & zelfde prijs ) daalt de snelheid naar 5 megabits up/down na 300 gigabyte verbruik.
in het lyca abonnement lijkt het mij zo in hun samenvatting dat dit niet het geval is
x0f
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 1 keer

@streulma kan weer eens veranderen van provider :lol: :wink:

Op het eerste zicht lijkt het te mooi om waar te zijn en de uitgebreide algemene voorwaarden zijn (nog) niet te vinden.
Het enige waar je kan op afgaan is "4G/5G tot 50 Mbit/s" met vooral de tot als grote bron van onzekerheid.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 87 keer
Te Koop forum

Howhow, gene Lyca nie meer voor mij.

Ik had plots 3 telefoonnummers...
Mijn eigen nummer kon niet overgezet worden van Vikings en ik moest mij van de klantendienst registreren en plots had ik nog een 2de nummer bij.
Op den duur had ik er 3.
Mijn nummer nooit actief geraakt en toch kosten van 5,20 Euro.
Ik kon ook op geen enkele manier een factuur betalen want kon zelfs nie eens in mijn account.
Ik had dan maar per overschrijving betaald niewaar.
Er loopt al 2 maanden een dossier bij de ombudsdienst Telecom om alles af te sluiten.
Ik heb al 4,99 Euro terugbetaald gekregen en nu nog wachtende op 21 Eurocent.
Rekening van Lyca bij Revolut in Litouwen.
THeoMj
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Eu 51 GB
base voor 4 € meer 300 GB + data overdracht
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ik vond dit document:
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/c ... Data+1.pdf

In België onbeperkte data zonder limiet.
De eerste 24 maanden aan 25 Euro daarna 39,99 Euro per maand.
Roaming telt 500GB in de EU.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 163 keer
Provider
Te Koop forum

Ze spreken zichzelf al tegen:
- eerst: "Datadiensten: onbeperkt GB, waarvan onbeperkte data ook binnen de EER kan worden gebruikt."
- dan: "Het gebruik van mobiele data tijdens roaming binnen de EU/EER is beperkt tot 500 GB."
x0f
Pro Member
Pro Member

Ik heb geprobeerd om verschillende AI's de site en voorwaarden te laten samenvatten maar zonder succes.
We zullen moeten wachten op een UB tester maar ik kan niet geloven dat je er aan 50 MBit/s enkele TB's gaat kunnen doorjagen per maand.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Heb geprobeerd zogezegd klant te worden en kon wat contract documenten downloaden bij bestelling.

Ze spreken zichzelf weer tegen.

"Datadiensten: onbeperkt GB, waarvan onbeperkte data ook binnen de EER kan worden
gebruikt."

Maar...:
Schermafdruk van 2026-06-19 12-33-02.png
SPRN
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Aangezien ik door omstandigheden plots zonder internet zat, heb ik voor dit abonnement gekozen als (nood)oplossing - en ook omdat ik het graag eens wou uittesten.

Besteld en meteen mijn eSIM gekregen, in tegenstelling tot Orange, waar ik eerst een bestelling plaatste.
De eSIM op mijn oude iPad geïnstalleerd, die in het bureau boven tegen het raam ligt, de verbinding via USB deelt met de computer daar, die op zijn beurt de internetverbinding dan weer doorstuurt via ethernet naar mijn netwerk. Een beetje hackjob allemaal, maar goed... Gotta do what you gotta do.

Op het eerste zicht is er weinig te merken van de zogezegde cap op 50 Mbps:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben eigenlijk zelf verbaasd over de downloadsnelheid... Ik woon relatief landelijk in een heuvelachtig gebied en volgens de fantastische kaart van gebruiker jan5787 ligt de dichtsbijzijnde mast van Telenet op 1,6 km.
Upload zit meestal rond de 20-25 tot nu (buiten de uitschieter hierboven), terwijl dit bij Telenet zelf bijvoorbeeld quasi altijd over de 40 was, op elk moment van de dag en met enkel LTE. Dat kan uiteraard ook perfect aan de plaatsing / apparatuur liggen.

Zoals in typische Lycafashion geeft iplocation.net aan dat het IP-adres van het VK komt, services van Google lijken dan wel bv. een Belgisch IP te herkennen.
In het verleden herinnerde ik me ook wel dat op sommige momenten de verbinding bij Lyca onbruikbaar traag werd, losstaand van hoe druk het op het netwerk was waar ze toen gebruik van maakte (Orange, Telenet).

Ik laat sowieso iets weten als ik toch tegen een verdoken limiet stuik en wat mijn algemene ervaring was. Volgende maand probeer ik ook eens de roaming te testen.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

ik heb nu ook besteld na het zien van die snelheden, en na afsluiten staat er dit in de contract summary

Pay monthly details
Amount you will be paying for first 1 month 25.00 €
Amount to be paid thereafter, on the **th of each month 39.99 €

Na bevestiging contract zegt het dat dus

onderaan het contract summary waar het zegt 25 first month, staat er ook wel

Terms and Conditions

All payments are subject to realisation of the same ( ???)
This is a system generated document and does not require signature. Any unauthorized use, disclosure, dissemination, or copying of this document is strictly prohibited and may be unlawful

dus nog niet aangepast, in hun info of een vorm van trickery? dat het mogelijks enkel de eerste maand 25€ zou zijn is vooraf nérgens vermeld

ligt het aan dat auto generated document dus over dat het enkel de 1ste maand 25 zou zijn,omdat het nog niet up to date is,
of zal het effectief zo zijn, elders , bv bij afsluiten contract staat er

Overzicht betaling

Betaal vandaag 0.00€
Betaal maandelijks ( 39.99€ doorstreept maar doorstreept kan ik niet tonen in het lettertype op ub) -> 25.00€

maar het is wel dat auto generated document na afsluiten contract ter download beschikbaar is en niet meer de paginainfo van ervoor

de downloadbare beschrijving met de details van de abonnementsvorm zegt dan weer
Het BOOST PLUS – Onbeperkte Data-abonnement kost € 39,99 per maand, met een
promotietarief van € 25 per maand gedurende de eerste 24 maanden, inclusief btw.

verder nog

ivm de snelheid, hun verdere info zegt voor het afsluiten van een contract

Plan naam: BOOST PLUS
• Mobiele spraaktelefoniediensten
• Mobiele internettoegangsdiensten
Snelheden van de internetdienst en beschikbare toegang
Optimale snelheid 4G 5G
Download 210 Mbps 400 Mbps 800 Mbps
Upload 50 Mbps 60 Mbps 80 Mbps

aangezien dit niets specifiek zegt van de 50 megabit limitering zal dit (ook) niet up to date zijn?

'probleem' is wel, er is maar 14 dagen herroepingsrecht anders moet je 6 maanden klant blijven

en, de eerste facturen om te verduidelijken komen( 25? 39?) pas een, twee? maand later?
dan gaat het al over 75€ verschil , voor alleen die 5 maand aan 25, of; aan 39.99

@SPRN wat staat er bij u in die systeemgegenereerde contract summary die je kon downloaden na het intekenen?

als het nog een soort hybride overgang tussen hun oud naar hun nieuw abo is , wel wat eerder nonchalant dat dat al online gepromoot staat voor alles 'klaar' is, toch
hopelijk maak ik me zorgen voor niets dus
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Anders moet ik het eens binnen Lyca zelf vragen, heb daar nu een contactpersoon rechtstreeks bij de ombudsdienst van Lyca. :beerchug:
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ik had wel een betalingsprobleem bij Lyca, de gevraagde domiciliering kon niet doorgaan, nogtans alles ok bij de bank want andere domicilieringen werken wel.
Had dit ook voor bij Tadaam, uiteindelijk werkte dan de credit card (visa debit).
Het zou dus goed kunnen dat er een mail volgt dat de gevraagde domiciliering niet kan doorgaan.
Een factuur krijg je niet per mail, alleen een mail met een openstaand bedrag.
De rest moet je maar in je account zien te vinden...
x0f
Pro Member
Pro Member

Ik had niet verwacht dat er zo snel 2 UB testers zouden opduiken :) Zeer benieuwd naar jullie verdere ervaringen.
Al die tegenstrijdigheden met de contracten en de voorwaarden is de reden waarom een AI er ook niets kan van maken denk ik (Ik vond het wel opmerkelijk dat Gemini dat ook duidelijk maakt en niet zomaar iets heeft verzonnen).

Ik ben geïnteresseerd om zo'n oplossing achter de hand te hebben omdat ik met VDSL zit en de lijn wordt met de jaren steeds onstabieler. Na de aankoop van mijn woning heeft de lijn 10 jaar perfect gewerkt (d 85 / u 25) maar sinds een jaar of 2 is er veel instabiliteit en uitval (snelheid is identiek). DIGI 5G is er niet, Coax is hier bij de laatste renovatie verwijderd door een vorige eigenaar en fiber is nog niet beschikbaar. Als er nu iets gebeurt met mijn lijn heb ik MV als back-up met hun 5 Mbit/s na 300 GB en daar wordt ik niet vrolijk van. Starlink is een optie maar ook veel gedoe.
Als iemand een andere optie kent, die ik nog niet heb gevonden hoor ik het graag ;)
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

@x0f pak dan toch de lyca mobile ?
heb je zelfs na 300 Gb 50 Mbits :angel:
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 46 keer
Provider

thomasdb schreef: 1 maand geleden 'probleem' is wel, er is maar 14 dagen herroepingsrecht anders moet je 6 maanden klant blijven
"Uw maandelijkse bundelabonnement heeft een minimale contractduur, de zogenaamde
minimumperiode. Voor maandelijkse bundels bedraagt deze minimumperiode 1 maand."

Hier ook besteld maar eerst als esim en nu wil ik een fysieke SIM en hebben ze de esim al uitgezet vanaf de verzenddatum van de fysieke SIM.

Bij mij ging er ook iets mis met betalen tijdens het bestellen en nu lijkt het of er 2 actieve SIM's zijn, maar er is maar 1 betaling doorgegaan, en ik heb ook maar 1 esim per mail gekregen (toch blijven ze zeggen activeer de esim).
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 394 keer

ik blijf het bizar vinden dat de 51gb eu zeggen en andere plaatsen 500gb belgie en eu
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Provider

@proximusboyke klopt !
ze zijn inderdaad wat verwarrend met info .
Ze kunnen wel mooi promoties maken maar of hun servers altijd even fijn werken heb ik enkel vragen bij .
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

@ datakiller : die constante mails van dat je de esim moet activeren blijven dus alle dagen komen, maar je kan die mails uitzetten en u uitschrijven.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Aha, dat is geruststellend, niet dat ik plots voor 2 SIM's of meer moet betalen.
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Dat heb ik niet gezegd dat die 2 sims niet moeten betaald worden.
Ik had plots ook 2 nummers op mijn naam en moest ze wel beiden betalen.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Provider

streulma schreef: 1 maand geleden Dat heb ik niet gezegd dat die 2 sims niet moeten betaald worden.
Er staat er, als het goed is, maar 1 op mijn naam, heb maar 1 bevestigingsmail met telefoonnummer in ontvangen, heb de mails 3x bekeken. Hun betaalsysteem weigerde KBC en Revolut.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

deze middag sim ontvangen, en wat later geinstalleerd

vpn naar cloudflare werkt zo te zien perfect , screenshot pfsense gemeten om 22.00
speedtest zonder vpn is wat hoger dan die met vpn, maar ik ben er zeker tevreden mee
op de gsm zelf is hij ook hoger dan op de fritz 7530, die is dan ook maar een kwart zo snel zo snel in wireguard als sommige nieuwere fritz modellen

op het online lyca portaal kan ik blijkbaar niet niet inloggen want ik krijg de sms met eenmalige login code niet toe op mijn nr om in het portaal te geraken
zal dat later nogeens proberen ( om buiten bundel op 0€ te zetten enz,) en, mogelijks hiervoor contact moeten opnemen met de klantendienst dus
de bestelling is er wel van de eerste keer doorgegaan ik heb dus ook geen dubbele sim of mails thuis ontvangen of dergelijke
lyca.jpg
opmerkelijk is ook dat de sim standaard met PIN disabled geconfigureerd is en er zelf geen pin bijzat enkel een puk
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Inderdaad, hier kwam de SIM ook per post, geen pin, geen activatie, sim was al actief vanaf de verzending.
Buiten bundel staat standaard op 0 dacht ik. FuP is 450GB per dag of per specifieke periode volgens de support. Klantenzone geeft 10TB aan.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Factuur van Lyca ontvangen, 0 Euro omdat ik geen klant meer ben die automatisch van domiciliering zal afgehouden worden.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Provider

mijn bericht blijft verdwijnen en plaatst niet, 3de keer goede keer:

Nu is het 450GB per maand erna betalen volgens support.
x0f
Pro Member
Pro Member

datakiller schreef: 1 maand geleden 450GB per maand
Dat lijkt me 'verdacht'. Het oude abo voor die prijs was 500GB per maand (en dat zie je in de contractvoorwaarden met de EER vermelding)
Wat staat er in de klantzone? Zie je die 10 TB niet meer staan dan? Lyca is een mesthoop maar ik zou toch eerder afgaan op de documenten die je krijgt en wat er op de website staat dan op wat een medewerker van een callcenter uit zijn nek lult om snel het gesprek te kunnen beëindigen.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

intussen kan ik me aanmelden op het klantenzone, daags nadien werkte de sms verificatie en heb ik inloggen met wachtwoord kunnen inschakelen.
heb mijn eerste maandbedrag ook al overschreven, het portaal zegt nu mooi ' You have no payments due ' inplaats van het bedrag in het rood. voorafbetalingssysteem dus

een 450 gigabyte cap dewelke @datakiller opmerkte, daar zie ik nergens info over, als die er is en ik loop er tegenaan zou dat wel mijn mening kunnen veranderen. op één enkele dag zal dat bij mij alleszinds niet zijn zo, maar mogelijks wel gemeten over een langere periode
bij mij toont het in het portaal momenteel dit hier allemaal

Usage summary
My data consumption
Used 0.48% data out of 10240GB
You can always activate an add-on when you’re travelling or when you need the most

plus 0.48% National
48.67GB used / 10240GB
10191.33GB Remaining
EU Usage
0GB used / 51GB

best wel geruststellend genoeg toch dit, voor mij is er precies geen sprake van 450 gb limiet ergens

wel danweer een beetje zorgwekkend in mijn ervaring is,

tijdens 2 dagen permanent online ben ik al enkele malen de vpn verbinding verloren, hetwelk met mijn vdsl en mijn ander mobiel internet eigenlijk quasi nooit gebeurt.
misschien ligt het aan ip -adreswissels of dergelijke by hen op de servers, of aan het soort van verbinding met de mast , ik weet het niet.
de vpn verbinding welke de fritzbox maakt komt na verlies van verbinding, spijtiggenoeg ook niet vanzelf terug 'up' ,
tot ik dit zelf manueel doe blijf ik dan surfen met het lyca niet het vpn IP

minder een probleem maar eerder gewoon een opmerking is nog , dat ook de beschikbare upload /download speed inderdaad willekeurig wat lijken te fluctueren ,
throughput van upload via 5g bereikte hier tot op heden met momenten al wat boven 100 megabit als piek , best wel goed wel dat. wel dus meestal ~50, give or take
via enkel 4g leek me de verbinding wel meer veelal eerder op het contractueel beloofde 50 up 50 down maximum uit te komen,in praktijk zelfs evengoed maar op 30/30

met fastic vdsl en lyca 5g mobiel samengevoegd via twee 7530 fritzboxen en een pfsense ziet er thuisinternet hier dus nu gemiddeld zo uit
06/28/2026 6:41 PM
Download Mbps 353.83
Upload Mbps 126.41
https://www.speedtest.net/result/19367251494
en zonder datalimiet , en ietofwat failsafe

en dat was zowat mijn doel dus ik ben tevreden
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Provider

Ik denk dat Lyca mobile wel een limiet heeft hoor , 1Tb om exact te zijn .
Ben benieuwd wat er gebeurd als je aan die 1Tb komt
x0f
Pro Member
Pro Member

ghostboy1993 schreef: 1 maand geleden 1Tb om exact te zijn
En van waar haal ja dat? Is het je buikgevoel of omdat je in de vorige post 10240GB zag staan :angel: :?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 394 keer

persoonlijk,,ik zeg wel persoonlijk is het voor mij brol MAAR 51gb in de eu
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

vannacht/vanochtendvroeg een aantal keer een 10gb testfile gedownload, duurde even voor dat succesvol was, de download onderbrak regelmatig.

na een aantal uur zo geprobeerd te hebben , ineens snelheid naar onwerkbaar en jitter enorm hoog

ontving toen sms in de router

Lyca
Je hebt 100% van je beschikbare data verbruikt. Krijg meer data en/of belminuten & sms'jes door een voordelige optie te kiezen op https://paymonthly.lycamobile.be/en/login
21.07.2026 08:35:44

in het online profiel zegt het nog steeds unlimited,

Used 6.44% data out of 10240GB
You can always activate an add-on when you’re travelling or when you need the most

659.27GB used / 10240GB

9580.73GB Remaining

Maar mijn facturatieperiode begon en eindigde de 20ste van de maand. (rekening op de 25ste)
hoewel vanaf volgende maand het pas vanaf de 25ste is, de eerste betaling was enkele euro meer, voor het verschil in dagen.
maar, heb dus nog geen nieuwe maand betaald,
het lyca portaal zegt ook nog niets van die nieuwe maand, die dus vannacht zou begonnen moeten zijn, of dan toch pas de 25ste vd maand ?

wel onpraktisch want, de verbinding is nu (tijdelijk?) onbruikbaar

nu vraag ik me af of het door de plotse stijging van mijn datagebruik is, of dat hun systeem geen nieuwe maand begonnen is voor een of andere reden.

ik wacht af, als het morgen nog steeds niet terug werkt bel ik hen even
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

ik begrijp gewoon niet waarom alle data eerst naar hun servers in Engeland moet… zal wel een reden hebben maar maakt het nu ook niet echt een deftige backup optie…
:beerchug:

Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

vergeten bijzetten nog, de download onderbrak maar ik denk niet door lyca, maar door mijn c:\
want toen ik hem ( na vele malen proberen) opnieuw deed naar mijn d:\ was hij wel succesvol

data in het portaal - de data daar beschijft dus (nog steeds ) periode 20 juni tot 20 juli en en we zijn wel al de 21ste -

Boost Plus 1 month
20 Jun 26 - 20 Jul 26
Monthly plan charges 25.00€

Bill issue day 25th every month
Start date 20 Jun 26 - End date 20 Jul 26
Plan length 1 month

maar wel bij uitgavenlimiet:
25 Jun 26 - current
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

ik belde gisteren dus toch eens, gaf mn klantgegevens, na even in wacht naar voor de juiste dienst een ander persoon aan de lijn deze vroeg mijn gegevens opnieuw
deze persoon zei ' wat ik zie is u heeft maar 51 gb volume in uw abonnement (? had al 659 gb verbruikt) maar ik zal het resetten voor u'
maar, het bleef traag de hele dag. wel stond mijn maximum uitgavenlimiet weer op 5euro ipv van op 0 euro
nu vandaag zijn we zijn de 25ste en, het downloaden werkt terug aan volle snelheid ( oorzaak nieuwe facturatiemaand? klantendienst reset?)
aardig genoeg is in het lyca webportaal is nog steeds enkel zichtbaar
'Boost Plus 1 month 20 Jun 26 - 20 Jul 26' en available 9.4 tb of 10tb
de man aan de lijn vroeg of ik de lyca app had en welk type toestel ik gebruikte ook (android of iphone, een modem verstond hij niet echt als antwoord )
nee, dus, achteraf de app geinstalleerd en daar staat ' je toeslagen worden gereset' 25th elke maand, ( anders dan dus op de site' facturatieperiode 25ste elke maand' )
apart van 'boost plus vervalt op 20 juli' , wat er ook op beiden, website en in app, nog staat, (dus nog niet augustus ook) -
in de app staat in het menu 'extra (bel)(data))volume aankopen' ook ogenschijnlijk dichter bereikbaar dan op de site, misschien heeft dat daarom hun voorkeur :D
wat dus niet van toepassing is normaal voor data enkel voor pakketten telefoneren naar buitenland ( maar je zo te zien wel onnodig kan doen)
of de reset van de data nu de abonnementsperiode niet maar wel de facturatieperiode volgt, moet alleszinds zich nog uitwijzen,
want dataverbruik staat nu 's ochtends ook immers nog op 660 gb in het portaal, mogelijks verandert dat nog later vandaag
alleszinds alles is nu dus wel weer normaal van werking, als het nu verder tot de volgende facturatieperiode zo goed blijft en erna nog, is alles dan toch in orde
ingeval dat de oorzaak voor onderbreking en geen start vannieuwe ' unlimited data' dus, de facturatieperiode, was, zal dat dan wel zo zijn
maar waarvoor de abonnementsperiode in dat geval dan dient geen idee,
ik post volgende maand een update met meer nieuws, of eerder
hopelijk om te melden dat de data allowance terug vernieuwd is naar 0gb verbruikt en de monthly-periode juli-augustus er ook staat ipv het voorbije juni-juli,
en niet omdat er weer niet loopt zoals verwacht
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 163 keer
Provider
Te Koop forum

toch maar vaag die lyca...
na hoeveel GB is het dan trager geworden, is het smallband en hoe traag juist?
wat zou er gebeuren als je meer dan 10TB download?
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Provider

450GB en 0.5Mbps.
Upload lijkt niet mee te tellen en is niet capped na die GB's.
x0f
Pro Member
Pro Member

te mooi om waar te zijn dus?
(bij mixtus hebben ze het nu ook blijkbaar maar prijs volgens offerte... benieuwd hoeveel bv. 3TB 5G op volle snelheid echt gaat kosten)
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

bij mij kwam de cap en sms dus voorbij 650gb op de laatste dag van de periode pas? download onwerkbaar, upload bleef 100 +
is misschien door facturatieperiode van de eerste maand, misschien volgende maand echt onbeperkt?
het is overdag snel ( mijn totaal op dit moment , vdsl + lyca, met warp https://www.speedtest.net/result/19476767197 )
lyca's aandeel is 's nachts trager dan gaat de n78 5g band uit tot 6:30 in de ochtend is het enkel verbindbaar via 4g.
dit dus vdsl + lyca gateway op zelfde prioriteit in pfsense, orange is niet bijgevoegd in deze speedtestmeting dat is hier enkel als backup ingesteld op een lagere prioriteit
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”