Wij hebben nu een v5c en ik ontving zopas een mail “Je nieuwe tv box komt er aan “
We hebben gemerkt dat je nog een oude versie van onze TV Box hebt die niet meer voldoet aan de normen voor een optimale TV-ervaring. Met een nieuwe TV Box krijg je een betere TV-ervaring en steeds de nieuwste updates. Daarom vervangen wij je oude TV Box zonder omruilkost (zie serienummer hier onderaan vermeld).
Maar nu blijkt uit de foto in de mail dat deze 100% lijkt op het model dat we al hebben en dat het geen v6 of v7 model zal zijn? Bestaan er dan verschillende v5c modellen?
Proximus mail ivm vervanging tv box
-
Retroglide
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
De foto zal die van je oude decoder zijn. Zou een v7c moeten worden die je krijgt. Want de v6 zijn ze zeer vlug van afgestapt en hebben ze normaal gezien zo goed als allemaal omgewisseld naar de v7. En nu moet de v5c er overal uit.
-
bartman
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 30 keer
Update. Vrijdag werd de nieuwe decoder, de v7c geleverd. Toen we hetvolgende lazen in de email gingen we ervan uit dat we nog even de tijd kregen om oude opnames te bekijken. Al meteen de dag nadien toe we de tv aanzetten kwam al meteen de melding dat de tvbox niet langer ondersteund wordt op het PXS netwerk. Dit is dus al in tegenstrijd met wat er staat dat de oude box nog enkele welen blijft werken. We hebben dan maar de nieuwe geïnstalleerd en dat omdat ik al een apple tv 4k heb zijn de menu’s zo goed als hetzelfde.
Wat ik dus ook orecies niet meer hoef te doen want hebben ze dan zelf gedaan is naar dat nummer bellen om de oude tv box te deactiveren vermits ze dat dus al zelf na 1 dag al gedaan hebben
“Je oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd. Sluit dus zo snel mogelijk je nieuwe aan.
Je opnames van de laatste 60 dagen worden automatisch overgezet naar je nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen.
Wat ik dus ook orecies niet meer hoef te doen want hebben ze dan zelf gedaan is naar dat nummer bellen om de oude tv box te deactiveren vermits ze dat dus al zelf na 1 dag al gedaan hebben
“Je oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd. Sluit dus zo snel mogelijk je nieuwe aan.
Je opnames van de laatste 60 dagen worden automatisch overgezet naar je nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen.
-
SpecialK
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 157 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Gaan ze de v5c's nu ook al actief afsluiten? Ik dacht dat ze gebruikers een betere experience willen geven met een Android box, maar niet dat ze die oudere al definitief willen stoppen.
Scarlet is nog altijd bezig met v5's naar v5c's om te zetten. Als ze die nu binnenkort weeral moeten swappen omdat ze die niet meer ondersteunen...
Scarlet is nog altijd bezig met v5's naar v5c's om te zetten. Als ze die nu binnenkort weeral moeten swappen omdat ze die niet meer ondersteunen...
-
Turbokeu
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 24 keer
Een paar maand geleden viel de (2e-hands aangekochte) V5c op de slaapkamer defect.
Vermits ik er nog 2 andere liggen had dacht ik de V5c snel te vervangen.
Onmogelijk de nieuwe decoder aan te melden (herinner mij de exacte errormelding niet meer).
Toch maar gebeld naar de 0800/22800, situatie uitgelegd.
Ja meneer, de V5c kan sinds enige tijd niet meer aangemeld worden, aangemelde V5c's blijven wel normaal werken.
Dus heb ik een tweede V7c moeten huren om weer TV voor mijn vrouw in de slaapkamer te hebben.
Ik zit hier dus nog met 2 perfect werkende V5c's waar ik niets meer mee kan doen, en nog eens 8€ of zo méér op mijn maandelijkse factuur voor de tweede V7c...
Vermits ik er nog 2 andere liggen had dacht ik de V5c snel te vervangen.
Onmogelijk de nieuwe decoder aan te melden (herinner mij de exacte errormelding niet meer).
Toch maar gebeld naar de 0800/22800, situatie uitgelegd.
Ja meneer, de V5c kan sinds enige tijd niet meer aangemeld worden, aangemelde V5c's blijven wel normaal werken.
Dus heb ik een tweede V7c moeten huren om weer TV voor mijn vrouw in de slaapkamer te hebben.
Ik zit hier dus nog met 2 perfect werkende V5c's waar ik niets meer mee kan doen, en nog eens 8€ of zo méér op mijn maandelijkse factuur voor de tweede V7c...
- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1732 keer
- Bedankt: 1669 keer
- Recent bedankt: 20 keer
Misschien toch eens nadenken over alternatieven voor dit gijzelscenario. Hier tv overgeschakeld naar base tv via app. Mobiele naar digi. En deze week internet naar edpnet. Een stuk goedkoper, WAF gerespecteerd en minder afhankelijk van de goodwill van de monopolisten.