Ik heb de helpdesk gebeld, maar blijkbaar is er een technisch probleem. Ze kunnen niet veel doen, de backoffice heeft het blijkbaar heel druk en neemt de telefoon niet op. Ze konden de betalingen naar eigen zeggen wel zien.
Ondertussen heb ik drie dochters die in het buitenland op vakantie zijn en nu geen werkende mobiele telefoon hebben. Dat is echt een groot probleem.
Dit komt boven op wat er vorige week is gebeurd: tijdens het instellen van een nieuwe eSIM heeft een medewerker van de helpdesk mij per ongeluk verwijderd als contracthouder van mijn eigen account. Ook dat dossier loopt nog altijd en is nog niet opgelost.
Ter info: ik gebruik geen domiciliëring, omdat Telenet dat een paar jaar geleden ook al grondig heeft verknoeid. Toen werden er zonder mijn toestemming extra nummers aan mijn account toegevoegd door een telecomwinkel in Anderlecht die niet eens meer bestond. Vervolgens werd er een zeer groot bedrag van mijn rekening afgeschreven. Het heeft maanden geduurd voordat ik dat geld terugkreeg.