Telenet mast geweigerd aan vroenhoven limburg ...

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Lees hier het artiekel :https://www.nieuwsblad.be/regio/limburg ... 83426.html

Dan willen ze een oplossing geven en weigeren ze het ...
Ik vind aan een kerk of een voetbalveld een mast neer te zetten zou niet mogen uitmaken :bang: .
Uiteindelijk de 5G signalen hebben meer masten nodig wegens niet zover en te sterk te kunnen uitzenden als 4G of 3G .
In andere landen zouden ze blij zijn geweest maar hier de mentaliteit zal ik nooit snappen .... :bang:
Kun
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer
Provider
Te Koop forum

Ik denk dat het grootste probleem de belachelijke stralingsnorm is. België zit bijna 5x onder de ICNIRP richtlijnen. Nederland en bijna alle EU landen volgen dit, maar België is voor een reden super streng.

Ironisch gezien moeten we dankzij deze mensen nu meer masten bouwen dan nodig en nu klagen ze dat er veel (lelijke) masten zijn.

Beetje off-topic, daarom kijk ik heel graag uit naar de C2 (en C1X) chips van Apple, hun chips werken blijkbaar veel beter dan die van Qualcomm waardoor je op veel plekken een goed signaal krijgt terwijl je met normale Qualcomm chip geen of slecht signaal krijgt.
Internet + TV: Telenet
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Een orange technieker vertelde mij dat Telenet en Orange gaan samenwerken op Gsm gebied, dus delen van masten etc.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Base Internet Speedtest https://www.speedtest.net/result/a/11785191507
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

@Patje Orange en Proximus dele X aantal masten ? telenet en orange dan nu ook ? dacht dat sinds Orange met Proximus in zee is met masten delen dat die plan van de baan was...

On-topic : Die stralingsnormen wet in belgie zal ik nooit maar nooit begrijpen .... Anno 2026 al GVD .
Maar dit is los van de stralingsnormen . dit gaat om een mast.
Als ze toch o zooo geven om hun ' zicht ' moeten ze maar er leren kijken . het was al eerder goed gekeurd en mensen moeten nu eenmaal met de tijd mee .
Boy16
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Patje schreef: 2 weken geleden Een orange technieker vertelde mij dat Telenet en Orange gaan samenwerken op Gsm gebied, dus delen van masten etc.
Zou eerder zeggen van Digi en Telenet..
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”