comma.ai

Vragen, suggesties, reviews, discussies over elektrische voertuigen en opladen doe je hier!
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1733 keer
Bedankt: 1675 keer
Recent bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum

Heeft iemand ervaring met het gebruik van comma.ai ? Dit is een 3rd party systeem dat toelaat om een beter rijhulp systeem te gebruiken in sommige modellen van auto's. Lijkt me nogal sterk grijze tot zelfs zwarte zone in België, maar het lijkt wel indrukwekkend goed te werken.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
Bedankt: 786 keer
Te Koop forum

"Supported vehicles reference the US market unless otherwise specified." veel success met een EU model te vinden dat ermee zal werken.

Persoonlijk zou ik dat nu eens nooit vanzeleven proberen, een 3rd party controle geven over de auto waarin je zelf aan het rijden bent. Met de ingebouwde systemen zijn al niet te vertrouwen, en hier zou je dan nog tig andere leveranciers aan toevoegen?? Yikes 😀
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1733 keer
Bedankt: 1675 keer
Recent bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum

Mijn auto is wel compatibel. Ik ben niet echt van plan om het zelf te doen, maar het intrigeert me wel een beetje ;-).
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 660 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

als ik me niet vergis heeft LTT daar al eens een video over gemaakt, en werkte dat doen erg goed, maar canada is niet belgie

edit: en er is zelfs een reddit topic over de "langetermijn" review van LTT (die enkel de experimental -dus niet stable- gebruikt):
Laatst gewijzigd door Splitter 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
EotT
Crew support
Crew support
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 324 keer
Provider
Te Koop forum

Een maand geleden had ik een video van LTT gezien waarbij de ervaringen werden getoond tijdens het rijden. Was wel eens leuk om te zien hoe ver het systeem staat (of niet).

Plaats reactie

Terug naar “Elektrische voertuigen en opladen”